Hayatı hiçbirzaman sorgulamamıştım. Kadere inanan biriyimdir herzaman. Ancak şu an yaşadıklarım hayatı sorgulamaya ve neden demeye itiyordu beni.
Neden babam bir şerefsiz?
Neden hayatını üzerimde plan kurmaya adamış?
Ve neden Cellat benimle evleniyor?
Tıpkı şu instagram da ki kapalı kadın gibi ay dur ikinci bi şok geliyo şu an diye bağırasım vardı.
Sanırım bunu yapsam anca rahatlardım.
Ancak bunu yapmadım. Rahatlama işi sonraya kalabilirdi. "Sen neyden bahsediyorsun?" Kaşlarım çatık az önce söylediğim şeyi duymadığımı ima ediyordum. Ediyordum ki ikinci kez tekrarlamasın ve cümlesini değişsin.
"Evleniyoruz müstakbel karıcım(!)" Dedi alayvari bir tavırla. Pekala normal şartlar altında olsak buna düşebilirdim. Fakat şuan düşmenin sırası değildi. Bencede Cemre!
"Sen kafayı mı yedin?" Sesimi hafif yükselterek bağırmıştımve ayağa kalkmıştım. Yüz ifadesi değiştikten hemen sonra ayağa kalktı. Birkaç adımda aramızdaki mesafeyi kısaltmıştı. Şimdi tam karşımda duruyordu ve burunlarımızın arasında birkaç santim vardı.
Höst lan!
"Bana birdaha sesini yükseltme!" Tane tane yavaşca ve sessizce konuşmuştu. Ve ben ürkmüştüm.
"Karşılıklı olacaksa neden olmasın." Dedim alayla. Korksam dahi böyle bir huyum vardı. Diklenmeyi seviyordum.
"Bak Cemre. Seninle bir sözleşme imzalayacağız." Dedi. Söylediklerimi takmamıştı. "Babanın bana borcu var. Sen bana o borcu getirecek kişisin. Yarın nikah seninle nikah dairesine gidip evleneceğiz. Haftaya olacak partiye baban da gelecek. Orada da sevgili babacığına evlendiğimiz haberini vereceğiz." Alayla gülen taraf bendim.
"Tabii sonra da babam kalp krizi geçirip ölecek ve geri kalan mal varlığını da almış olacağız." Dedim alayla. "Bak, Cellat mısın nesin bilmem. Başıma bela oldun zaten. Tamam babamın ne halt olduğunu öğrendim bitti gitti. Meseleni onunla çöz benimle değil. Başka bir şehre gidip kendime ye bir hayat kuracağım. Yeni bir başlangıç yapacağım. Ve emin ol yeni bir başlangıçta beni kaçırıp zorla alıkoyan ve tehdit eden bir adamı istemiyorum."
"Hah!" Bir adım geri çekilip yüzüme baktı. "Sen ne sanıyorsun? Ömrümü seninle geçireceğini felan mı? Kendime acıdığımdan böyle bişeyi yapmam ben." Pekala bu biraz ağır olmuştu. Bir süre kalbimde ki kırıklıkla yüzüne baktıktan sonra kalktığım koltuğa geri oturdum.
"Tamam baştan anlat şu meseleyi" dedim sakince. Bir süre olduğu yerde durduktan sonra yerine geçip iki adet beyaz kağıt çıkarıp bir kalemle bana uzattı.
"Seninle bir anlaşma yapacağız. Adem ile konultum şirketin hisselerinin sana geçmesi için 3 ay evli kalman gerekiyormuş. 3 ay evli taklidi yapacağız herkese-"
"Evdekilere de mi?" Dedim şaşkınlıkla. Birbirlerinden hiçbirşey saklamadıklarını söylemişti Buse zamanında.
"Evet. Ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi. Buraya kağıtlara kurallarımızı yazıp imzalayacağız seninle. İstediğin herşeyi yazabilirsin. Sonra imza atacağız ve seninle evlenmek için işlemlere başlayacağız. 3 ayın sonunda holdingin hisseleri sana geçince bana devredeceksin ve boşanacağız. Bunun karşığılında sana kuracağın Yeni Başlangıç için gerekli yardımı da yapacağım."
"Peki o zaman yazmaya başlayalım." Dedim sakince. Bir süre yine yüzime bakmıştı. O konuşurken ara ara aklım az önce ki cümlesine kaymıştı ancak tekrar ona odaklana bilmiştim. İçimdeki şeytan tarafım bana farklı şeyler fısıldasa da şeytana uymamayı tercih ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim Ol
Genç Kurgu"Kız bu," dedi Yiğit genç adamın önüne bir zarf verirken. ilgisizce elindeki bira bardağını bir kenara bırakıp zarfı açtı. "Off bi içim su!" Mehmete ters bakışlarını gönderip fotoğrafları tek tek geçmeye başladı. "Oha lan gözlere bak!" "Mehmet sikti...