🧟‍♀️8🧟‍♂️

737 40 17
                                    

Pov. Shoto

Obudził mnie głośny huk otworzyłem oczy wszyscy nie spali. Szybko wstałem, drzwi były wywarzone przez zombie. Szybko je zamroziłem.

-Klaso ewakuujemy się, szybko odsuwamy ławki od okien i uciekamy!

Wszyscy szybko ruszyliśmy odsuwać ławki. Uraraka urzyła quirku by było szybciej.

-Ale dokąd? - odezwała się Hagakure.

-Nie wiem ale w bezpieczne miejsce - Momo zaczęła wytważać linę by przejść na dach.

-Czyli uciekamy na dach? - spytał Izuku.

-Tak, to jedyne bezpieczne miejsce w okolicy.

Gdy wszystkie ławki były już zdala od okien. Otworzyliśmy okno a YaoMomo zarzuciła linę na dach a Denki, Jiro i Shinsou zaczęli się wspinać. Osoby z quirkami dzięki którymi mogły dostać się na dach pomagały innym wejść np. Midoriya, Bakugo, Uraraka, ja, Momo, Asui i Sero.

~*~

Gdy już wszyscy byli na dachu Momo zabrała linę by nie ułatwić zombie wspinaczki na górę z okna w naszej klasie wystawały zakażone osoby. Mało by brakowało żeby wszyscy nie weśli na dach.
Zauważyłem że Mineta chcę złapać Ashido za tyłek.

-Tylko mi się waż Mineta a cię zrzucę - Mina odwróciła się w jego stronę z bardzo poważną miną.

-Dobrzę już nie będę.

-No - Mina podeszła do Uraraki i Tsuyu.

Mineta znowu podszedł do Miny i chciał zrobić to samo.

-Przechlapałeś sobię - Mina podeszła do niego i zaczęła go pchać na koniec dachu.

-Mina uspokuj się - Iida wskoczył pomiędzy nimi. - Chyba nie chceś zepchnąć Minety z dachu?

-Akurat chcę bo dwa razy chciał złapać mnie za tyłek i po co ma z nami łazić i przeszkadzać?

-Każdy jest potrzebny.

-Nie on - Ashido zepchnęła Minetę z dachu i szyderczo się uśmiechnęła.

-Mina co ty zrobiłaś!

-Nic - jeszcze raz się uśmiechnęła i odeszła od niego.

-----------------------------------------------------------
Sorry że rozdział taki krótki ale nie mam czasu. Zapraszam do czytania mojej książki bakutododeku.
I zmienię okładkę zombie ua ale nie zabardzo.

❤️Miłego❤️dnia/nocy/południa❤️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️Miłego❤️dnia/nocy/południa❤️

⁀•Zombie U.A•⁀ ┊TodoDeku┊ ┊KiriBaku┊PorzuconeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz