POV СРСР
Вчителька відпустила мене та подякувала за допомогу. Не знаю чому, але серце зжимається від переживання. Ці відчуття заставили мене пришвидшити ходьбу. Я пришвидшувався все більше і більше, поки не вибіг на вхід.
Тут були тільки КІ та ЯІ, і то, було видно, що вони тільки но прийшли
-Чого ти так біжиш? І де Рейх?
-Мене затримали, а він пішов вперед.
-Але…
-Тсш! - різко перервав я японку та прислухався: з-за кута школи, чулися смішки. Далі я продовжив шепотом - КІ ти зі мною, ЯІ лишайся тут, якщо що підстрахуєш.
По моїй серйозності вони все зрозуміли та мовчки кивнули. Я підійшов до кута та виглянув з-за нього. На жаль, мої догадки були вірні: четверо подонків затягнули Рея за школу та знущаються над ним.
Злість вдарила мені в голову. Повернувшись до італійця, я дав йому сигнал. Одним ударом вирубив ближчого до себе, Королівство поступив так само з другим, третього ми вирубили разом. Четвертий побіг, але не довго, поки я підбіг до товариша, КІ його нагнав та відправив у відключку.-Ре-ей, Рей - намагався я привести його до тями, та безуспішно.
Підхопивши його на руки, ми направилися в медпункт.
На вході в школу нас зустріла японка з переживанням, жалістю, та ноткою злості в очах. Вона побігла наперед за медсестрою.END POV СРСР
Хлопці занесли потерпілого в медпункт та положили на кушетку. Самі ж вони присіли: Сава на кушетку, край німця, а КІ на крісло, біля столу.
-Мгн… нмг… - раптом промичав Третій від болю.
-Тихо, тихо, зараз вже все добре. Я тут. - погладжуючи друга по плечу, заспокоював його Союз. Той зразу заспокоївся, а на його обличчі попливла ледь помітна посмішка.
Через декілька хвилин з'явилася ЯІ, що тянула за руку медсестру.
Та, швидко оклімавшись, спитала
-Що сталося?
-Четверо затягнули його за школу… - пояснив фашист.
-Ясно… Та-акс. - проговорила жінка, беручись за роботу.
Вона дістала з тумбочки з ліками нашатир та вату. Змочивши останню першим, вона підійшла до непритомного та піднесла її до його носа.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Три Ери (Дружба, ворожнеча, любов)
Fanfic(Так, я змінила назву фф) Я хочу зразу сказати: Фанфік українською мовою. Історія знайомства Рея і Сави, їх дружби, причини війни, та примирення. СовоРейх (Українська мова тут представлена двома: одна на якій говорить Україна, УНР, ЗУНР і УПА, а др...