~2~

825 32 22
                                    

Loretta Parker szemszöge

-Ez tényleg egy eget rengettő ötlet-néztem rá. Pannának tényleg jó ötletei vannak és általábban jól is sikerülnek. Általábban...
-Na? Benne vagy?-nézet rám izgatotan és türelem mentesen. Nem a türelméről híres annyi szent.
-Hmm...-gondolkoztam el. Ha nem sikerül teljesítenünk vagy valami nem úgy történik ahogy mi akarjuk akkor börtönbe is kerülhetünk. De végül is egyszer élünk.-Benne vagyok-mosolyogtam rá.

-Ezaz!-kiálltot fel. A szüleim imádják Pannát és 100%-osan megbíznak benne.
Pedig a jó kislányos külseje mögött egy vérbeli ördög lakozik. Egyedül ezeket a felkiálltásokat nem szeretik.-Akkor mondom a tervet.-állt fel az ágyról szöszke barátnőm és egyenes a táblámhoz ment amira mindig felvázolja a tervét. Nála is van egy ilyen tábla arra az esetre ha nála találnánk ki valami ötletet.
-Hallgatom-néztem figyelmesen őt.
-Először is oda megyünk a helyszínre 5, ismétlem 5 órával előtte, hogy feltud térképezni te is a terepet. Én már átnéztem. Véletlenül láttam az öltözők beosztását, de esküszöm csak véletlen-mosolygot rám ami engem is mosolyra kényszerített-nem kérünk alláírást mert ha sikerül a terv akkor velünk fognak lakni. Az öltözőjükbe megyünk ahogyan felmennek a színpadra. Az őrökel ne foglalkoz majd elintézem-nyugtatot meg, mert már látta a kérdést a fejemben, hogy mi lesz az őrökel.-Payton és Jaden egy öltözőben lesznek szerencsére. Elbújunk és megvárjuk amíg vissza érkeznem ahogy bejönnek az egyik haverom rájuk zárja az ajtót-na igen Panna és a haverjai.-és most figyelj! Szereztem füst bombákat! Eldobáljuk őket és amíg ők nem látnaj mi leütjük őket-nevetet fel ördögien
-Ez eddig is veszélyes nemhogy amit ezután fogsz mondani-szóltam közbe és megforgatam a szemem.
-Csönd!-szólt rám-A haverom aki az ajtót is bezárja az ablak allatt fog minket várni a kocsijával. Egy sima fehér kocsi lesz. Ártalmatlanak fog kinézni. Az ablakon kivonszolva a haverom segítségével berakjuk őket a kocsiba és elviszük a magánrepülőtökhöz-Nos. Igen. Van egy magán repülő gépünk. Gyere rám gazdag élet. De nem szoktam fel vágni vele. Igazából Pannán kívül senki sem tud róla, hogy sok pénzünk van.-Felrakjuk rá őket, elutazunk Magyarországra ahol egy eldugott házba, zárójelben megjegyzem ami elég nagy és takaros, elviszük őket ahol majd felébrednek a saját szobájukban!-Beteg ötlet egy beteg embertől.

-Rendben-bólintotam rá.





























Psᴢɪᴄʜᴏᴘᴀᴛᴀ ʀᴀᴊᴏɴɢᴏ́ᴋ✔︎Where stories live. Discover now