16

480 21 9
                                    

Panna Morgen szemszöge:

Piros ruhámban sétáltam ki beengedni az első vendégeket.

(ennek az elképzelésében is segítek

Lorettaaa0 ezek egyforman rovidek ok?)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lorettaaa0 ezek egyforman rovidek ok?)

Sokat gondolkoztam, hogy mivel büntesem meg Paytont és nincs ötletem. Az egyetlen ami eszembe jutott, hogy én is megverem, de az már unalmas lenne. Olyan kell ami fáj neki és megtanítja viselkedni, de még is túlélhető.
Gondolkodásom közben megérkeztem a kapuhoz és tetetett lelkesedésel üdvözöltem David-et és a többieket. A lányok hasonlóan vannak felöltözve mint mi. A lányok mini party ruhát viselnek eleganciával megfűszerezve míg a fiúk ingben vannak.

-Sziasztok-üdvözlöm őket majd megfordulva elindulok a medencéhez ahova természetesen követnek.
-Sziasztok-hallom meg Loretta hangját ahogy oda érünk-örülünk, hogy eljötetek-mosolygot
-Bizony-folytatam-érezétek jól magatokat-kívántam és ezzel el is kezdődött a party

---

-Van ötleted, hogy bünteted meg Jadent?-kérdeztem Lorettát mikor az emberek már indultak haza fele. Az idő hajnali... vagyis inkább reggeli 6 óra fele jár. Tehát korán van.
-Van-felelte magabiztosan vagyis biztos, hogy nagyon jó terve van. Jó neki
-Fasza. Nekem nincs semmi ötletem-panaszoltam
-Akkor gondolkodj-mosolygot és miután megbizonyosodott, ho⁶gy az utolsó vendég is elment besétált a házba.

---

-Üdv Payt-léptem be a szobájába 8 óra tájékán.
-Jó reggelt-nézett rám kómásan. Biztos arra kelt fel, hogy bejöttem-egész este fent voltál, hogy az ördögbe nem vagy fáradt?-hallotam a hangjában a lepődötséget.
-Fáradt vagyok, csak tudod létezik olyan, hogy smink-mordultam rá
-Oké, bocsánat-tette fel a kezét védekezés képen.
-Tudod, sokat gondolkoztam a büntetéseden. Gondoltam, hogy éheztetlek egy kicsit, de abban semmi vicces nincs és orvost se akarok majd hozzád hívni. Tehát a következőre jutottam. Loretta pár perc múlva behozz ide egy keresztet. Tudod amilyenre Jézust is kifeszíteték. És szépen hozzákötözlek-meséltem el neki a tervemet és végszóra meg is érkezett a kereszt-Pontos voltál Lorett. Rakd csak le. Köszi-adtam az instrukciókat.

-Na oda is mehetsz magadtól vagy kénszetíthetlek is-néztem Paytonra.
-Megyek főnök-hangjában félelmet véltem felfedezni.

Miután kikötöztem még megfordult a fejemben, hogy rakéne verni egyet kettőt egy ortorral, de már túl fáradt voltam hozzá.

Psᴢɪᴄʜᴏᴘᴀᴛᴀ ʀᴀᴊᴏɴɢᴏ́ᴋ✔︎Where stories live. Discover now