Bu kadında kimdi? Neden beni bekliyordu ?
Arya: Merhaba
Yabancı: Hadi içeri gelin!
(Hepimiz evin kapısına doğru yürüdük. Erek kapının orada bekledi. Tabi davet edilmesi gerekiyor, ama zaten davet edilmedik mi ?)Arya: Erek ne bekliyorsun davet etti ya kadın?
Erek: Burası sizin eviniz... Sizlerden davet almam gerekir...
Arya: İçeri gel!(Erek gülümsüyordu. Onun gülümsemesi öyle güzeldi ki! Saatlerce izleyebiliriz.)
Yabancı: Tekrardan hoş geldiniz. Adım Merga.
Arya: Tanıştığımıza memnun oldum. Burada mı yaşıyorsunuz ?
Merga: Hayır tatlım Anne öğrendiğinizi söyledi. Bende evi daha yaşanılır kılmak için hazırladım. Yıllarca çok sessiz ve bakımsız kaldı, biraz ilgiye ihtiyacı vardı.
(Gülümsüyordu ve oldukça tatlı bir kadındı. Orta boylarda,kıvırcık saçlı, dışarıda ki ağaç yaprakları gibiydi gözlerinin rengi. Çok canlı bir yeşildi. Büyüleyici!!)
Despina: Teşekkürler Merga.
Merga: Sizler geldiğinize göre benim gitme vaktim geldi.
Arya: Bu kadar çabuk mu ?
Merga: Yine geleceğim şimdi iyice dinlenin, evi gezin yakında görüşürüz.
(Öylece gitmişti halbuki daha soracak sorularım vardı...)
Despina: Sahire güçlerini kullanamıyor musun?
Sahire: Bilmiyorum sanki bazen güçlerimi kontrol edemiyorum gibi! Erek kokuyu alırken ben alamadım...
Despina: Bunu anneme söylemeye ne dersin?
Sahire: Belki daha sonra...
Despina: Sen nasıl istersen canım...
(Sahire güçlerini mi kontrol edemiyor? Ama nasıl olabilir ki?
-Senin yüzünden, varlığın onun güçlerini emiyor. Kimseye yaramıyorsun ama hala hayatta kalmak için çabalıyorsun!! Herkesin iyiliği için yok olman gerekiyor!!!
Hayır bunlar benim düşüncelerim değil! Pis küçük oyunlarına gelmeyeceğim!!)Despina: Hey arya iyi misin?
Arya: He evet iyiyim dalmışım öyle!
(Biraz önce olanları duymamalarına sevindim. İçimde ki bir şeyle kavga ediyorum! Hala bana ulaşabiliyor olduğunu bilirlerse çok endişelenirler. Bunun önüne geçmem gerekiyor ama nasıl, kimden yardım isteyeceğim!!!)
Erek: Arya biraz bahçede oturalım mı ?
(Kızlara baktım.)
Despina: Biz de evi inceleyelim ne dersin Sahire.
Sahire: Evet eğlenceli olur .
(Onlar üst kata çıkmak için merdivene gittiler bizde bahçeye çıktık. Oldukça şirin bir bahçe özellikle oturma bölümü çok güzel.Kızlarla burada ne kadar keyifli zamanlar geçireceğimi düşünüp Gülümsedim.)
Erek: Arya iyisin değil mi ?
Arya: Evet de neden sordun?
Erek: Bana anlatmadığın bir şeyler var mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilithin Dönüşü
FantasyHer hikaye mutlu biter mi ? Okuyup buna karar vereceksin. Evet tabi ki sen vereceksin :)