Saklı Sırlar (Bölüm 4)

25 7 3
                                    

Sabah erkenden kalkıp sessizce mutfağa gittim. Kızlar hala uyuyordu, yani dün olanları düşünürsek yorgun düşmeleri normal. Kahve için su koydum ısınmasını beklerken, dün yaşanan o sahneler gözümün önünden geçiyordu sanki. O kalbi sökmesi, oyuncak bebek gibi sallanması, ahhh kafasının kopması... Hatırladıkça hala midem bulanıyor, sürekli böyle şeyler mi olacak bundan sonra ? Ne yani gündüzleri okula gidip, akşamları ise savaş mı olacak ? Buna hazır olduğumu hiç sanmıyorum. Bunları düşünürken bir anda bir acı hissettim, fark etmeden dudağımı fazla ısırmıştım. Dudağımı hemen yıkadım, yeterince kan görmüştüm...

Destina: Günaydın minik kuş !
Arya: Günaydın. Ben mi uyandırdım seni?
Despina: Hayır canım öğlen oluyor neredeyse uykumu aldım sayılır.

(Destinaya baktım gülümsüyordu. Bu kadar güzel mi gülümsüyordu, daha önce nasıl fark etmemiştim. Gerçi neyi fark ediyorum ki?)

Arya: Kahve yapıyorum o zaman ?

Destina: Tabi ki kahve eşliğinde az akşamı konuşalım he!
(Omuz atıp sinsice gülüyordu)
Arya: Hıııımm. Akşam diyorsun..

(Onun kadar beceremesem de bende sinsi bir gülüş attım)

Destina: Hı Hı !
Arya: 280 yaşında düşünebiliyor musun? 280 sene! Kim bilir neler görmüştür. Kimleri sevmiştir...
Destina: Bir vampir için normal bir yaş bebeğim.
Arya: Peki siz ?
Destina: Bizler de uzun yaşıyoruz. Yani insanlara...

(Aramız da bir sessizlik oldu. Saldırıya uğramazlar veya bunu şuan düşünmek istemiyorum. İnsanlar da olduğu gibi aslında tek fark çok daha fazla yaşıyorlar. Acaba ben ister miydim? Uzun bir ömür...)

Arya: Buna sevindim...
Sahire: Ah uyandınız demek. Dedikoduya bile başladınız öyle mi bensiz!
Arya: Aslında daha başlamadık hadi gel kahve yapayım sana da.

( Yine balkona oturduk. Balkonda vakit geçirmeyi çok seviyorum. Gökyüzüne çok yakınız sanki elimi uzatsam bulutlara ulaşabilirim.)
Sahire: Hadi bakalım akşam ne oldu ?
Arya: Yaşını öğrendim. Uzun bir ömrü olmuş tam 280 yaşında ah biraz yaşlı sanki bana göre .
( Gülüyorduk)

Arya: Giderken...

( Fark etmeden dudağımı ısırıp, yine kanatmıştım. Hemen peçete alıp sildim)
Destina: Giderken neeee! Şuna bak heyecandan dudağını parçaladı!
( ikiside gülüyordu)

Arya: Öptü. Gözlerimi açtığımda gülümsüyordu sonra gitti işte.
Sahire: Nasıl hissettin peki ?
Arya: Biraz garip. Yani öpücük hem sıcak hem soğuktu. Daha önce kimsenin öyle öpmediğini garanti edebilirim.

(Gülmeye devam ediyorduk. Sahire'nin telefonu çaldı.Arayan annesiydi.)

Sahire: Annem geliyor sanırım birazdan burada olur.
Destina: Dün gece için geliyor kesin offf!

( Deneye kalmadı ki kapı çaldı. Ne kadar çabuk geldi diye düşünürken, bir an da cadı olduğunu hatırladım yani bunu nasıl unutabilirsin ki diye kendime söyleniyordum)
Sahire: Hoş geldin anne.
Anne: Ah benim güzel kızlarım. Nasıl da özledim sizi.
Destina: Ah anne daha yeni ayrıldık hemen özledin mi ?

(Sevimli bir surat ifadesiyle gülüyordu.)

Anne: Tabi ki özledim ama en çok seni özledim Arya.
Arya: Bende seni özledim teyze.

Lilithin Dönüşü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin