Sarp mı ? Ne ! Sarpın burada ne işi var? Ayrıca burayı nereden biliyor ?
Arya: Sarp !
Sarp: Merhaba herkese habersiz geldim ama...
Arya: Sorun değil yani şaşırdık. Sen adresi nereden biliyorsun ki ?
Sarp: Anne verdi adresi.
Despina: Ne, ne pardon anlamadım !!!
Sarp: Anneniz verdi yani!
Erek: Konseye seçilen yeni Başkan sen misin ?
Sarp: Evet.(Erek gülümsüyordu. Sahire şaşkın öyle duruyordu. Despina sanki burada değildi.
Arya: Konsey derken? Sizin konsey olan hani şey..)
Sarp: Evet 4 varlığın bir arada bulunduğu konsey arya!
Arya: Ben, ben ne diyeceğimi bilmiyorum...
Sarp: Ban sürpriz oldu diyelim.
Arya: Sen ne zamandır biliyorsun ?
Sarp: Yaz başında öğrendim babamın görevi bana kaldığında. Zor bir süreçti ama hallettim alışmak haliyle zaman aldı. Gerçi sen baya hızlı toparladın kendini.(Gülümsüyordu. )
Arya: Sevinsem mi bilemedim ama yani iyi olmana sevindim.
Erek: Artık sürekli bir arada olacağız. Sanırım çoğu şeyi biliyorsun sarp?
Sarp: Evet aryanın durumunu öğrendim. O yüzden yanınız da olmak istedim.
Despina: Sen bir insansın nasıl yardımcı olabilirsin!!!
Erek: Birlik olmak iyidir Despina. Çoğunluk her zaman güç demektir! Ayrıca O konsey başkanı üslubuna dikkat etsen iyi olur!(Erek çok sinirliydi daha önce onu hiç böyle görmemiştim. Sanırım Despina'nın pislik gibi davranmasının önünü kesmek için böyle konuşuyordur.)
Sahire: Despina sonuçta varlığımızı bilen ve konsey üyesi olan bir insan o sıradan değil ki!
Sarp: Sorun değil alışkınım Despina'nın böyle davranmasına.Ben gitsem iyi olacak!
Arya: Hayır !! Yani yeni şeyler oldu onları da anlatalım sana.
Sarp duraksayıp koltuğa oturdu. Gitmesine izin vermediğim için oldukça mutluydu her ne kadar gizlemeye çalışsa da. Olanları tüm ayrıntılarıyla anlatmıştık.
Sarp: Yaşam taşı nedir.?
Arya: Doğru hiç sormadım bende bilmiyorum.Erek: İnanılışa göre asırlar önce büyük bir büyücü tarafından yapıldı. Yaşamı geri veren bir taş. Ama başka bir inanılışa göre yaşam taşı her ölümü hayata döndürmüyor sadece hakedenleri.
Arya: Hak edenler? Bunu nasıl bileceğiz ki!
Erek: Bilmiyorum başka bir bilgi yok.Arya: Sanırım her şeyi öğrendikten sonra yaşam taşını arayacağız.
Sarp: Aslında Despina çeviri yaparken bizler de taşı arasak zaman kaybetmemiş oluruz !
Erek: Seninle ikimiz arayalım !
Sahire: Bende sizinle geleceğim orada neler bekleyeceğini bilemeyiz. Birinin de sarpı koruması gerekir.(Deyip gülümsüyordu.)
Erek: Doğru. Kitapta sadece taşla ilgili bilgilere öncelik verebilir misin Despina ?
Despina: Tabi çok uzun değil gibi bilgiler bu gece çeviriyi bitirmiş olurum.
Erek: Biz de yardım edebiliriz istersen ?
Despina: Elbette(Kitabı açıp incelemeye başladılar. Sahire kalkıp başka kitaplara bakıyordu. Bizde sarpla öyle bakıyorduk.)
Arya: Sarp seninle konuşmak istiyorum ama
Sarp: Nasıl konseye katıldığımı mı merak ediyorsun ?
Arya: Aslında evet çünkü çok tehlikeli değil mi?
Sarp: Belki biraz ama bu yüzük koruma sağlıyor ?
Arya: Her şeyden mi koruyor ?
Sarp: Aslında evet !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilithin Dönüşü
FantasyHer hikaye mutlu biter mi ? Okuyup buna karar vereceksin. Evet tabi ki sen vereceksin :)