Paketin şokunu daha üzerimizden atamamıştık.Sessizce birbirimize bakıyorduk.Sanırım hepimiz paketin kimden geldiğini tahmin ediyordu...Sahire: Paket ondan mı geldi dersiniz ?
Destina: Kesinlikle !
Arya: Onun gönderdiğine emin olamayız ki ?
Destina: Başka kim olabilir ki ? Eminim kesin o ! Bir vampirin radarına girmeyi başarmışsın.
Arya: Sevineyim mi, üzüleyim mi?
Sessizlik! Hiçbirimiz bunun iyi mi , kötü mü olduğunu bilmiyorduk.
Destina: Kabul edelim hoş bir paket.
(Masumca gülümsüyordu)
Arya: Evet güzel ama, o bir vampir öyle diyorsunuz. Bir insanla vampir..
(Devamını getiremiyordum. Onunla olmak istesem bile nasıl olabilirdim ki ? Yani bir film de değildik.. O kan emici bense yemek...)
Sahire: Bir kurtla cadı da birlikte olamazdı yani normal şartlarda. Hayat mucizelerle doludur. Ama bu birlikte olacaksınız anlamına gelmiyor tabi, daha tam olarak niyetini bilmiyoruz hatta kim onu da bilmiyoruz!
Arya: Zarar vermek isteseydi verebilirdi değil mi ?
Sahire: Bilmiyorum...
Arya: Destina sen gücünle bir şeyler yapamaz mısın?
Destina: Şuan yapamam maalesef, yani kimi arayacağımı bilmem gerekir veya ona ait bir eşya ikisi de elimizde yok üzgünüm..
Arya: Haklısın öğrenecek çok şeyim var daha.
(Belki tehlikedeyim ama öyle hissetmiyorum,onu düşünmek beni farklı hissettiriyor.Onunla tekrar karşılaşmam gerekiyor. O sırada Sahire bir anda kalkıp odama gitti. Destina sadece kafa sallıyordu. Merakla Sahireyi bekledim. On dakika sonra üzgün bir şekilde geldi. Dönüp ona baktım.
Sahire: Üzgünüm tam olarak anlayamadım...
Arya: Hey canını sıkma. Kaç saat geçti belki koku uçmuştur.
(Sahire kokuyu anlayamadığı için kendine çok kızıyordu ve bu beni üzmüştü.)
Arya: Hadi hazırlanıyoruz ve bu gece çılgınlar gibi eğleniyoruz! O sorunu daha sonra da çözebiliriz değil mi ?
( Destina sevinçle ayağa kalkıp dans ediyordu.O muhteşem gücünü kullanarak saniyeler içerisinde hepimizi hazırladı. Aynaya baktığım da kırmızı,salaş bir elbise oldukça iddialı dekoltesi vardı. Destina siyah mini elbise ile mükemmel görünüyordu.Her zaman ki gibi formundaydı,Sahire'de ise siyah etek,saten gri oldukça iddialı bir üst vardı. Sahire çok mini giymeyi sevmezdi genelde daha rahat kıyafetler tercih ederdi ama bu gece rahatlığından ödün veriyordu. Üçümüzde ayna da kendimize bakıp ıslık çalıyorduk.)
Arya: Dekoltem çok değil mi ? Biraz çıplak gibi hissediyorum kendimi.
Destina: Hayır bebeğim mükemmelsin. Dekolte de fazla değil tam istediğim gibi dikkat çekici.
(Kurnazca bakıp gülüyordu)
Arya: Hadi o zaman geç kalmadan gidelim. Arabayı ben kullanacağım ama .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilithin Dönüşü
FantasyHer hikaye mutlu biter mi ? Okuyup buna karar vereceksin. Evet tabi ki sen vereceksin :)