Kesinlikle haksızdı. O kızı kıskanıyordum, evet. Ama artık beni anlaması gerekiyordu.
"Hayır lanet olası! Senden de o kızdan da nefret ediyorum! Bir bokunuzu kıskandığım yok!" Sinir krizlerimden birini geçiriyordum fakat değişik bir şekilde Türkçe konuşuyordum. Dediklerimden bir bok anlamıyordu ve ben aşırı sinirliydim, zaten görmeyen gözlerime perde inince; gölge bile görmez olmuştum.
"Ne diyorsun? Bir halt anlamıyorum?" Aksanlı sesiyle beni anlamaya çalışıyordu fakat bir şey anlamıyordu. Ama ben her sinirli anımda olduğu gibi onu dinlemeden konuşmaya devam ediyordum.
Öne eğildim ve parmağımı boşluğa savurmaya başladım. "Senden. Nefret. Ediyorum." O sırada bir click sesi geldi ve dediklerimin ingilizcesi odada yankılandı. Geri zekalı Google Translate'e sesimi dinletmişti.
"Yalan değil, kıskançlıklarından bıktım. Kızın bir bok yaptığı yok ki? Niye ona bu kadar kötü davranı-" devamını getirmesine izin vermeden elime gelen sert şeyi sesin geldiği yöne doğru fırlattım.
Cal kız gibi çığlık attı ve söylenmeye başladı. "Kızın bir bok yaptığı yok? Amacın ne?!" Diye bağırdı önce, bu sözü ile sustum.
Amacım neydi?
Ne halt ediyordum ben?
"Ne var biliyor musun," fısıltıyla konuşmaya başladım. "Beni nasıl hala anlayamadığını merak ediyorum?" İngilizce konuşmuştum. Sonunda anladığı bir cümle kurduğuma sevinerek derin bir nefes verdi, ama sonra nefesi yarıda kesildi.
"Neyden bahsediyorsun sen?"
"Seni seviyorum." Diye haykırarak saçlarımı çektim. Sonunda itiraf etmiştim. Ama beni anlaması imkansızdı çünkü Türkçe konuşmuştum.
Ama odada yeniden bir click sesi yankılandı.
"Seni seviyorum." Ağzımdan dökülenler ingilizce olarak odada yankılanırken donup kalmıştım. Öğrenmişti, fakat ben onun tepkisini öğrenmeye hazır değildim.
Ve sonunda rüyalarım olan Calum Hood'un yumuşak dudakları, dudaklarımı buldu.
------
Bölüm hazırdı
Atıyım ddm
Yorumlar içn tşk!
Yorum yapın aq
ayrıca kelım mısın nesin o multiye bakınca ebemde kıskanır tipe bak
okuduğunuz için tşk
byü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENGELSİZ
Fanfic"Bütün ilklerini yazacak mısın?" "Evet," dedim sesimin titremesine engel olamayarak. "Tüm ilklerimizi yazacağım." ™©Tüm hakları tarafımca saklıdır. Hiçbir şekilde başka amaçlar için kullanılamaz, çoğaltılamaz ya da ticari amaç güdülerek iznim dışınd...