ilk sembol

230 18 2
                                    

Sanırım büyük konuşmuştum. Asla dövme yaptırmam demiştim fakat şimdi dövme seçen de bendim.

"Bence sırtımızda olsun yeter. Dövmeyi sen seç." Herhalde görmediğim şeyi ben seçecek değildim.

Cal bir süre bakındı, bunu hissettim. Sonra arkamdan geçip bir yere ulaştı ve oradaki dergiyi karıştırmaya başladı.

"Bu olsun." Dedi sonunda. Adamda Cal gibi arkamdan geçip dergiyi eline aldı.

"İyi seçim." Dedi sırıttığı belli olan sesiyle.

Bu ses tonu Cal'ın benim yanıma gelip kolunu boynuma atmasıyla sonuçlandı. Adam gidip bir kaç çizim işleminden sonra yanımıza geldi. Adam bir hareket yapmış olacak ki Cal cevap verdi.

"İlk ben?" Dedi sorarcasına.

"İyi olur." Seçim olarak ona güveniyordum fakat bir yandan da İnşallah çıplak kadın falan seçememiştir diye de içimden söyleniyordum.

"Ne yaptıracağız?"

"Sen melek kanadı, ben de şeytan kanadı."

"Neden sen şeytan kanadı yaptırıyorsun ki? Sende melek kanadı yaptır."

"Farklı olsun, ama birbirimizi hatırlatsın istiyorum." Cevabıyla sustum.

Cal oturağa geçerken eli hala omzumda olduğu için onunla birlikte gidiyordum. Sonunda omzumdaki el düştü ve beni bir yere oturtturdu. Eli elimdeyken onun elini sıktım. O da karşılık olarak baş parmağını hafifçe oynatınca gülümsedim.

••••••••

Bu

Bölümü

Hiç

Sevmedim

Siz

Sevdiniz

Mi?;(

multi:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::}

Nys

Yorum

Yapın

Kankalar

Ben

Kaçar

);):):;*(:);:((:*(;:(

ENGELSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin