Notu elime aldım. Aynen şöyle yazıyordu.
"Beni aramanın sana bir faydası yok, beni asla bulamazsın. İyi geceler."
Sürekli ondan benzer notlar almak vazgeçeceğim anlamına gelmiyordu. Birisi sürekli peşimde bana notlar yazıp içimdeki korkuyu dışarı çıkarırken, her an ürpermemi sağlarken böylece bekleyemezdim. Etrafıma bakındım. Hava çoktan kararmıştı. İşten çıkalı 2 saatten fazla oluyordu. Eve gitmeliydim. Ve artık bu işe bir nokta koymanın zamanı gelmişti. Bu zamana kadar bu notları fazla önemsememiştim. Birisin dalga geçiyor olduğunu sanıyordum ama birisi fena halde bana kafayı takmıştı. İlk aldığım o eğik el yazısıyla yazılmış notu dün gibi hatırlıyordum. İşten çıkmıştım. 11 ay önceydi. Saat 8.00 idi. Yine hava yeni kararmıştı. "28.Temmuz.2019" bu tarih belki de hayatımı etkileyecek bir sürü olayın olmaya başladığı tarihti. İlk notta tam olarak şöyle yazılıydı.
" Merhaba Doruk. Seni izledim bir süre. Başkalarına yaptığım gibi iyice gözledim. Aralarından seni seçtim sen benim kurbanımsın. Ama korkma daha zamanı gelmedi. İyi geceler."
O gün bu notu bulunca ufak bi kahkaha atıp geçmiştim. Kim benle dalga geçecek kadar beni önemsiyor acaba diye düşünmüştüm. Sonra zaman geçti başka notlar almaya başladım.
"Doruk zamanını kıymetli kullan, hayat kısa...İyi geceler." " Doruk sevdiklerinin kıymetini bil... İyi geceler."
Böyle devam etti haftada en az iki not almaya başladım. İki haftadır sürekli her akşam gelmeye başladı. Birisi benden bir şey istiyordu belki sonra notları bir yere koydum ve baktım belki bir şey bulurum diye. Ama anlamıyordum kim yapardı bunu. Kim beni korkutmak isterdi. Ne için geliyordu bu notlar. İlk notta yazdığı kurban ne kurbanı olmayı kast ediyordu. Dost mu olmak istiyordu birisi sadece? Eğlenmek mi? Ya da belki intikam almak mı? İçimi gittikçe ürperten bu notların yazılma amacı neydi? Neyin zamanı henüz gelmemişti?
...................
- Umarım bu kısa giriş bölümü hoşunuza gider -