Prolog

1K 49 9
                                    

Na začátek bych chtěla říct, že je začátek celkem nudný.
——————————————————————
Bylo, nebylo. Za sedmero horami a sedmero řekami ležel hluboký les. Jeho obyvatelé zde žili v míru, v pohodě a navzájem si pomáhali. Ale jak už to tak v pohádkách bývá, i tady se objevil někdo, kdo klid v lese narušoval.

Bože, to je absurdní..

Mám už toho balení a stěhování se po krk.. Snad už to je naposled.
Nicméně, je skoro konec prázdnin a stěhujeme se z Manchesteru do Londýna. Už si dobaluju poslední věci, který mi chybí sbalit. Je asi půl třetí odpoledne a ve čtyři jedeme. Bude mi to tady chybět. Hlavně moji kamarádi. Em a Logan, jsou skvělí a nechci o ně přijít. Slíbili jsme si, že si budeme psát, volat, klidně i posílat něco poštou.. Budou mi hrozně moc chybět. Ale znáte sliby..

„Noelle! Už mas sbaleno?!" Zpozornila jsem, když jsem zaslechla zespodu volat mamku.

„Jo, už jsem hotová!" Zakřičela jsem, aby mě Mamka slyšela.
Do pokoje přišel táta a šel mi vzít nějaký krabice. Vzala jsem taky nějakou a šli jsme je dát do auta.

Po asi hodině a půl jsme měli všechno naskládané. Byly čtyři a my jsme nastupovali do auta. Naposledy jsem se koukla na ten úžasný barák, kde jsem vyrůstala mých 17 let a odjeli.

***

Ani nevím, jak dlouho jsme jeli. Prospala jsem to. Zastavili jsem u velkého baráku „wow" řekla jsem si pro sebe a vystoupila z auta.
Vešla jsem dovnitř. 

Po prozkoumání celého baráku jsem zjistila, že už jsou téměř všechny krabice vevnitř.

„Mami, půjdu se porozhlédnout po okolí." Oznámila jsem ji a šla ven. Bylo to tady nádherné. Ten západ slunce tomu dodával ještě lepší pohled.

Šla jsem směrem doprava, ocitla jsem se v centru města. Všude byly obchody, fastfoody atd.

***

Po asi dvou hodinách jsem se vrátila domů. Byla jsem unavená tak sem si šla dat sprchu. Voda byla příjemně teplá. Po sprše jsem si zalezla do teplé postele a šla spát.


***

Okayyy. Takže po hrozně mega dlouhý době jsem se dokopala k tomu, abych napsala nějakou fanfikci. Tohle je teprve začátek, takže je jasný, že to bude celkem nudné :D. Ještě teda vůbec nevím jak by tenhle příběh mohl skončit. Uvidíme co tady vybleju :DDD. Určitě budou jednotlivé díly delší. Tenhle krátkej, protože chápeme se, prolog. No tohle je asi na začátek všechno, užijte si tuhle cringe fanfikci a asi ahoj :D.

Jinak mi můžete napsat nějaký komentář. A pokud chcete nějaký informace o tomhle příběhu dřív. Tak všechno dávám na instagram. @//one.direction_czech (currently onedirection_.lia). Můžete mě tam sledovat! Budu jedině ráda. Jinak se ještě chci omluvit za případné chyby, ale budu dělat opravu až fanfikci dopíšu. Miluju vás a zatím papa!
~L.♥︎

Happiness or Bad luck || h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat