Happiness or Bad Luck ~ #4

411 26 8
                                    

Vrátila jsem se domů, kde mi do nosu udeřila známa vůně lívanců. Sundala jsem si boty, odložila kabát a objevila se v kuchyni, kde stál kudrnatý kluk se zelenýma očima.

Přešla jsem k němu a omotala mu ruce okolo pasu. Kudrnáč se s úsměvem otočil na dívku.

„Ahoj lásko." Políbil jí a poté ji obejmul.

„Ahoj, děláš lívance?" Zeptala se se spokojeným úsměvem na tváři.

„Jo."

„Mám na ně chuť." Odtáhla se od něj.

„A já mám chuť na tebe." Šibalsky se usmál...


***


Rychle jsem vystřelila do sedu a koukla se kolik je hodin. Bylo pár minut po třetí. Tohle mě ale nezajímalo. Byla jsem spíš myšlenkami u toho snu.

Vážně se mi zdálo o Harrym?

Zatřepala jsem hlavou a rychle se snažila usnout dál. Nevěděla jsem, proč se mi zdálo o Harrym, ale vědět pravdu asi nechci. Začínám snad bláznit? Doufám, že je to dočasné..


***


Zase mi zvoní ten otravný budík. Nečekaně. Ach né, dneska jdu zase do školy, kde bude Brandon, Kate, Niall ale hlavně Harry. Mám smíšené pocity. Nechápu proč se mi o něm zdálo.

Raději půjdu do koupelny, kde si udělám ranní hygienu. Však to znáte. Pak jsem šla ke skříni si vybrat oblečení. Dneska bylo venku teplo, tak jsem si vzala černé kraťasy a pastelově růžové tričko, které jsem si zastrčila do kraťas. Udělala jsem si dva pletené copy.

Dneska na snídani nemam chuť. Rovnou jsem si šla pro batoh. Jelikož sem ale neměla teď snad patnáct minut co dělat, tak jsem si vytáhla mobil a šla na sociální sítě.

Na instagramu byla nová fotka od Nialla na které byl i Harry. Prohlédla jsem si ho. Na tu fotku jsem koukala snad pět minut.

Docela by mě zajímalo, co teď dělá třeba Em s Loganem.. Dlouho se neozvali. Měla bych se ozvat první?

Koukla jsem se na hodiny, kde bylo patnáct minut po sedmé. Měla bych už jít. Vzala jsem si batoh, který jsem si dala na záda, obula si boty a vyšla na zastávku.

Pár minut jsem si počkala, než přijel autobus. Nasedla jsem, zaplatila a jela do školy.


***


Vystoupila jsem a šla ke dveřím do školy. Cestou se na mě někteří dívali. Nechápu.

Šla jsem ke skříňce a pak ke třídě. Dobře Elle, to zvládneš. Jenom čtyři hodiny a pak jdeš domů. Řekla jsem si povzbudivě a rozešla se do třídy.

Šla jsem pomalu na své místo. Cítila jsem na sobě několik pohledů. Mlčky jsem si sedla a pozdravila Brandona vedle mě.

„Ahoj Brandone." Pousmála jsem se.

„Čau Elle, jak si se vyspala?" Zeptal se a já si hned vzpomněla na ten sen. Koukla jsem se na místo, kde sedí Harry.

Zrovna se bavil s Louisem. Začali se smát. Myslím že to byl Louis. Znám je jenom od pohledu a možná i trochu z nějakých fotek na instagramu.

Happiness or Bad luck || h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat