နေရောင်လုံးကို ကောင်ကင်ယံ၌ ချိတ်ဆွဲထားပြီး...ဘေးနားတွင် တိမ်လေးများကဝန်းရံလေတယ်...ငှက်ကလေးများကလည်း ကောင်ကင်ပေါ်၌ လူးလာပျံသန်းနေကြတယ်....
အေးချမ်းမူ့ကို ပေးစွမ်းနိုင်ပေမဲ့...တချို့လူတွေကတော့..အလုပ့်ရူပ်ပြီးထိုအလှပကို မခံစားနိုင်ပေမဲ့... မနက်နေရောင်ခြည်ဖြာချ ကထဲကအစေခံများရော...နန်းတွင်းစာဖိုဆောင်က...ဟင်းချက်ရသော သူများလည်းအလုပ့်ရူပ်လေတယ်....
ဘာကြောင့်လည်းဆိုတော့..မင်းကြီး ကမနေ့ကမှတော်လာတဲ့ သမီးတော်လေး ဝေဝေနဲ့ မနက်စာစားမလို့ အမိန့်ချလိုက်တယ်....အဲ့ဒါကြောင့် အကုန်လုံးကအလုပ်တွေရူပ်နေလေတယ်...ဝေဝေဘက်မှာကတော့...
' ၅လေး ငါခေါင်းမူးလာပြီနော်.. ထမင်းလေးစားဖို့အတွက် ဒီလောက်ထိပြင်ဖို့လိုလို့လား....'
' host ပြီးတော့မယ် ခဏလေးပဲ...,'
ငါတော်တော်စိတ်ညစ်လာပြီး..မင်းတို့စဥ်းစားကြည့်လေ...ထမင်းလေးတစ်နပ်လေး..မင်းကြီးနဲ့ အတူတူစားဖို့ အတွက် မနက်အစောကြီး ထရတယ်...အခုလည်းကြည့်အုန်း မျက်နှာလိမ်းနေတာမပြီး တော့ဘူး...နှစ်နာရီလောက် ရှိနေပြီ...
ဝေဝေ စိတ်ညစ်ညစ်နဲ့ ချန်းအော်ကို....
" ချန်းအော်..မပြီးသေးဘူးလား ပြင်ဆင်နေတာက..တော်တော်လေးကြာပြီနော်...."" မင်းသမီးလေးရယ် ခဏလေးပဲ ပြီးတော့မယ်သိလား..."
ဆိုပြီး ဝေဝေရဲ့ မျက်နှာကို ပြင်ဆင်ခြယ်သပေးလေတယ်...ဝေဝေကတော့ နှခမ်းလေးကို ဆူကာပြင်ဆင်နေတာကို ငြိမ်ခံနေရင်းမှေးကတည်းအိပ်ပျော်သွားလေတယ်...
"ပြီးပြီ...မင်းသမီးလေး..ဘယ်လိုလည်း လှတယ်မလား.."
ဆိုပြီးမင်းသမိးလေးကို အကြောင်း ကြားပေမဲ့ မင်းသမီးလေး.ဘာမှမပြောတဲ့ အတွက် ပြင်ဆင်တာကို မကြိုက်ဘူးထင်ပြီး မင်းသမီးလေးကို ကြည့်ပြီးပြောမလို့ရှိသေး.,...မင်းသမီးလေးကအိပ်နေတယ်...ဘယ်လိုတောင် အိပ်နိုင်သေးတာလည်း...မနေ့ကလည်းစောစောစီးစီး...အိပ့်သေးတယ်လေ...
ထူးဆန်းတယ်..ဒါငါရဲ့ မင်းသမီးလေးဟုတ်ရဲ့လား...ထားပါ...မင်းသမီးလေးကိုနိုးတာပဲကောင်းတယ်....
YOU ARE READING
Arc-3(ပိုင်ဝေဝေ)
Romanceနာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားပြီး ဓားထိုးခံရလို့ system ထဲရောက်သွားသောသူ သူရဲ့system လေးကြောင့် စစ်စစ်ကနေ gay သွားရသူပါ....