' host... ဖြေးဖြေးသွား...'
' host သတိထားအုန်း host ကမိန်းကလေးနော်..'
' host....'
'host...'
' တိတ်စမ်း တစ်host host နဲ့ host နေတော့တာပဲ ငါနားပူလာပြီး...မုန့်လေးတော့ အေးဆေးစားပါရစေကွာ....'
' host အခုနန်းတောပြင်မှာနော်...မိန်ကလေးကမိန်းကလေးလိုနေလေ..အခုhost ပုံစံက ရွပိုးထိုးနေတာပဲ....'
ဝေဝေမကြားချင်အောင်ဆောင်ကာ မုန့်စားလေတယ်....နန်းတော်အပြင်ရောက်ကထဲက နားကိုညီးနေတာ ဟိုလိုနေဒီလိုနေတဲ့ စိတ်ရူပ့်တယ်...ဟူး...ဝါး...သိုင်းကားတွေထဲကိုလိုပဲ..လူတွေစည်ကားနေတာပဲ...မျက်နှာကိုခမောက်လေးနဲ့ အုပ့်ထားရတော့ အပြင်ဘက်ကို သိပ့်မမြင်ရဘူး....အရှေ့မှာလည်းဇာနဲ့...
ထားပါမုန့်ဝယ်စားတာပဲကောင်းတယ်...ဒီကမုန့်တွေ ဓာတုဓာတ်တွေမပါတော့ တော်တော်စားကောင်းတယ်..ဒီဇီးသီးဒုတ်ထိုးလည်းစားကောင်းတယ်.....လူသွားလမ်းလာသူတွေက မုန့်တွေနဲ့ တစ်ယောက်ထဲ အလုပ့်ရူ့ပ်နေသော မိန်းမပျိုလေးကို မကြည့်ပဲမနေနိုင်ချေ...မျက်နှာလေးကိုမြင်ရရင် ကျေနပ်ပါပြီလို့တောင်...သခင်လေးတွေအကုန်လုံးတွေးထားကြတယ်...
ဘာကြောင့်လည်းဆိုတော့ လက်လေးကတောင် နေမထိဘူးလို့လားမသိဘူး. ဖြူဖွေးနေတာပဲ...လူများကြားတွင်...
" အကိုကြီးအဲ့ကောင်မလေးလား..သူမကို သတ်ရမှာ နှမျော်တယ်.... "
ဆိုပြီးလျှာကို သပ့်ကာ..မေးလိုက်တယ်..
နောက်တစ်ယောက်ကလည်း..." ဟုတ်တယ်အကိုကြီး သူမကိုကြည့်ရတာ အရသာရှိမဲ့ပုံပဲ..စာပြီးမှ သတ်ရင်ဘယ်လိုလည်း..."
သူပြောတာကို ကျန်တဲ့သုံးယောက်က ထောက်ခံလေတယ်....အကိုကြီး ဆိုတဲ့သူကလည်း....," ကောင်းပြီလေ သူမကို ညီအကိုတို့စားပြီးမှသတ်မယ်..ငါလည်း အရသာခံရမယ်..."
"ဟားးး......."
အကုန်လုံးက အကြံကိုယ်စီကို သဘောကျကာရယ်နေကြတယ်...ဝေဝေကတော့ဘာမှမသိပဲ...တစ်နေရာပြီး တစ်နေရာသွားကာ...မုန့်များဝယ်စားလေတယ်....' ဝေ့၅လေး ဟိုတစ်ယောက်အိမ်ငါ့ကို ပြောအုန်း....'
' အော် သတိရသေးတယ်ပေါ့..ကျွန်တော်ထင်တာ host သတိမရတော့ဘူးထင်နေတာ...'
YOU ARE READING
Arc-3(ပိုင်ဝေဝေ)
Romanceနာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားပြီး ဓားထိုးခံရလို့ system ထဲရောက်သွားသောသူ သူရဲ့system လေးကြောင့် စစ်စစ်ကနေ gay သွားရသူပါ....