ဝေဝေမင်းကြိးနန်းဆောင်ကို ရောက်တော့...
ကုန်းကုန်းကတစ်ခါထဲဝင်ခွင့်ပေးလေတယ်...အခန်းထဲသို့ဝင်တော့ မင်းကြီးအပြင် နောက်ထက်လူနှစ်ယောက်လည်းရှိတယ်...သူတို့နှစ်ယောက်ထဲက အိကျီအမဲဝတ်ထားတဲ့ သူကဝေဝေကို ကျော်ပေးထားကာ ထိုင်နေတယ်...နောက်တော့ ဝေဝေရောက်လာတာ ထိုသူကသိတော့ အနောက်ကို ဖြေးဖြေးချင်းလှည့်လာပြိး ဝေဝေကို စိုက်ကြည့်လေတယ်....ဝေဝေလည်း သူ့ကို မျက်လုံးဝိုင်းဝိုင်းလေးနဲ့ ပြန်စိုက်ကြည့်မိတယ်..ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ သူကဇာတ်လိုက်တောင် မှ မမှီဘူးချော််တယ်..နတ်ဘုရားလို့တောင် တင်စားနိုင်တယ်...
' host ရေဖြေးဖြေးငမ်း မျက်လုံးကြီး လည်းပြူးထွက်သွားအုန်းမယ်....သူက ထျန်းတိုင်းပြည်က ထျန်းမင်းကြီး..အရင်ကသူမပါပါဘူး..ဇာတ်လမ်းတွေပြောင်းသွားလို့ထင်တယ်...'
' ထျန်းမင်းကြီး..ဝါးသောက်လမ်းကြီး...ဝေ့ငါဆုံးဖြတ်ပြီးပြီး....'
' အယ်ဘာကို လည်း...'
' သူကဝေဝေနဲ့ လိုက်တယ် ငါမြူစွယ်တော့မယ်...သူ့ကို...,'
'😳😳😳😳'
System ဘာမှမပြောနိုင်တော့ဘူး.ချက်ချင်းတွေ့ပြီ ချက်ချင်းကို မြူစွယ်မယ်..တကယ်မလွယ်ကျော်ပဲ....mission..အောင်ဖို့ သူအကုန်လုပ့်မှာပဲ...ဟူး...မဆိုပါဘူး..သူက..ဝေဝေနဲ့လိုက်သား...host ကအမြင်ရှိတယ်...ထျန်းတိုင်းပြည်က မင်းကြီးထျန်းရီဟို..
ထျန်းရီကလည်း...သူမလေးကို သူ့ကို စိုက်ကြည့်နေတဲ့ အတွက်ကြောင့်အပျော်လွန်သွားတယ်.... သူ့ကို အမြဲတမ်းစိုက်ကြည့်နေစေချင်တယ်...နောက်တော့သူမလေး ဆီကို လျှောက်သွားကာ....
YOU ARE READING
Arc-3(ပိုင်ဝေဝေ)
Romanceနာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားပြီး ဓားထိုးခံရလို့ system ထဲရောက်သွားသောသူ သူရဲ့system လေးကြောင့် စစ်စစ်ကနေ gay သွားရသူပါ....