ပိုင်စစ်သူကြိးက အရက်တွေကို သောက်ကာအိမ်တော်ပြန်ရောက်ခဲ့တယ်...ညအချိန်ဆိုတော့ ဘယ်သူမှမရှိတော့ ပိုင်စစ်သူကြိးသက်ပြင်းချမိတယ်..အရင်ကဆိုရင်သူအိမ်ကိုနောက်ကျမှ ပြန်ရောက်တိုင်း...စောင့်နေတဲ့ချစ်ရတဲ့ မိန်းကလေးရှိပေမဲ့ အခုတော့ ခြောက်ကပ့်လေတယ်....
သူအိမ်တော်သို့သွားတော့.. ပိုင်ကတော်ရဲ့ အိမ်ကလင်းနေတဲ့ အတွက်ကြောင့် မအိပ့်သေးဘူးထင်ကာ သွားချောင်းလိုက်တော့ မကြားသင့်တာတွေကြာမိတယ်လိုက်တယ်...သူရဲ့ သမီကြီးဝေဝေကို အဆိပ်ခတ်မလို့တဲ့ ပန်းပွဲတော်မှာ...
ဒီကိစ္စကို ကြံတဲ့သူကသမီးအရင်းမဟုတ်ပေမဲ့ သမီးအရင်းလိုချစ်တဲ့ သူက ကိုယ်တိုင်ကြံတာ ကိုယ်တိုင်တောင်မကြားရင် တခြားသူပြောတာယုံမိမှာမဟုတ်ဘူး..အခန်းထဲကိုဝင်ချင်ပေမဲ့ ခြေထောင့်တွေက မသွားနိုင်ပေ ဆန်ကျင့်ဘက်အနေနဲ့ ပြန်လှည့်လိုက်ရတယ်..
ကိုယ့်အခန်းထဲကို ဘယ်အချိန်ကရောက်သွားတာတောင် မသိပေ......ပဲဲရောက်ရင်ငါ..သူမလေးကို အရင်ကလုပ့်ခဲ့မိတဲ့ မပြစ်တွေအတွက်ပြန်ပေးဆက်ပေးမယ်....တောင်းပန်ပါတယ် သမီးဝေဝေ...
နောက်နေ့တွေလည်း ဝေဝေထုံးစံအတိုင်း မန်က်ပိုင်းမင်းကြီးနဲ့ အတူတူထမင်းစား...ပြီးရင်အဆောင်ပြန်အိပ့် ဒါနဲ့ပဲနှစ်ပါးသွားလေတယ်...၅လေးကတော့ သွားစုံစမ်းတာဒီနေ့နဲ့ ဆိုရင်သုံးရက်ရှိပြိး ပြန်မလာသေးဘူး...ပျင်းတာ..
ထူးဆန်တာရှိသေးတယ် အရင်ကဆိုဇာတ်လိုက် လာလာတွေ့ပါတယ်.. အခုတလောမလာပါလား...ဇာတ်လိုက်မရော..၅လေးလာရင်စုံစမ်းခိုင်းရမယ်...ဘာတွေကြံနေပြိလည်းမသိဘူး...နောက်တစ်နေ့မနက်...
' host ကျွန်တော်ပြန်လာပြီး...'
' အူးဝါး...ငါ့ရဲ့ ၅ နောက်ဆုံးတော့ပြန်လာပြီလား..ငါမင်းမပေါ်လာတော့ သေသွားပြီထင်နေတာ..ရွတ်...'
' အမလေးလေးရက်လောက်လေးပျောက် တာကိုလာပြီးတော့ လာငိုနေတယ် ရုပ့်ဆိုးကြီးနဲ့ ခိုင်းစရာရှိလို့မှလား....😒😒😒'
' ဟဲဟဲ 😅😅😅 အော် စုံစမ်းထားတာရပြီလား...'
' ရပြီး...ဝေဝေကို မွေးပေးတော့ကူညီပေးတာ... လေးယောက် လက်သယ်အပါအဝင်ပေါ့...အခုတစ်ယောက်ပဲ အသက်ရှင်တော့တယ်...'
YOU ARE READING
Arc-3(ပိုင်ဝေဝေ)
Romanceနာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားပြီး ဓားထိုးခံရလို့ system ထဲရောက်သွားသောသူ သူရဲ့system လေးကြောင့် စစ်စစ်ကနေ gay သွားရသူပါ....