ထိုသူကတော့ ပိုင်စစ်သူကြိးဖြစ်တယ်သူက မင်းသမီးလေးရဲ့ လက်ထဲက ကိုင်ထားတဲ့ခွက်ုကိုတောင်းသောက့်လေတယ်..သူ့ပုံစံက မူးရူးနေတဲ့ ပုံစံ မတ်တပ်တောင်ကောင်းကောင်း မရပ်နိုင်ပေ...ဘေးနားက ပိုင်ကတော် သူ့ရဲ့ အကြံတွေပြတ်မှာဆိုးလို့....
" တောင်းပန်ပါတယ်...သူအခုမူးနေတာ...မင်းသမီးလေးစိတ်ထဲမထားပါနဲ့...သောက်စရာရှိတာသောက်ပါ..."
ဆိုပြီးပိုင်စစ်သူကြီး ဆွဲကာထိုင်ခိုင်ပေမဲ့ သူကမထိုင်တဲ့ အပြင် ပိုင်ကတော် တောင် ပါးချပြီး..."
" ဖြောင်း...ဘာလည်း..ဘာလို့ငါ့သမီးကိုအဲ့ဒီထဲကရေသောက်ခိုင်းနေတာလည်း..မဟုတ်မှ..အဆိတ်ခပ်ထားလို့လား.....ပြော..."
" မဟုတ်...မဟုတ်ပါဘူး..အထင်လွဲနေတာ.."
" အဲ့ဒါဆိုမင်းပါးစပ်ပိတ်...."
ဆိုပြီ ပိုင်ကတော် ငေါက်ပြီး...မင်းသမီးဖက်ကိုလှည့်ကာ...." မင်းသမီးလေးနောက်ဆုံး အနေနဲ့ အဲဲဒိထဲက သေရည်ကို သောက်လို့ရမလား..."
ဆုပြီးဝေဝေကို ခွင့်တောင်းလေတယ်..ဝေဝေကတော့ ထူးဆန်တယ်ထင်ကာ...ဘာမှမစဥ်းစားတော့ပဲ...လက်ထဲကခွက်ကို ပိုင်စစ်သူကြီး ဆီကို ပို့ခိုင်းလိုက်တယ်...ပို့တောင်မပို့ရသေး. သူကဝေဝေဆိလာကာ..သူမလက်ထဲကခွက်ကို ချက်ချင်းယူပြီး..." သမီးလေး တောင်းပန်ပါတယ် အရင်ကဂရုမစိုက်ပေးမိလို့...အဲ့အပြစ်တွေကို အခုဘဲ ပြန်ပေးဆက်ပါမယ်...."
ဆိုပြီးထိုခွက်ကို မော့သောက်လေတယ်...ဝမ်ဝမ်ကတော့ လက်သဲကို ကိုက်ကာ..ကြောက်ရွံ့လေတယ်..မိဖုရားကြီးကလည်း...မျက်နှာပျက်လေတယ်...အိမ်ရှေ့စံမင်းသား ကသူ့ရဲ့အမေရဲ့ မျက်နှာပုံစံကို ကြည့်ပြီး စဥ်းစားလေတယ်...အဆိပ်ကိစ္စ ကိုသတိရပြီး မဟုတ်မှ အဲ့ဒီခွက်မှာ အဆိပ်... သူထပြောဖို့ပဲရှိသေး..ပိုင်စစ်သူကြီးရဲ့ ပါးစပ်မှာ သွေားထွက်လာလေတယ်....ဝေဝေကြောင်အလေတယ်..သူမမထင်ထားပေ...ပိုင်စစ်သူကြီး ပုံစံကို ကြည်ပြီး...
ပိုင်စစ်သူကြီး ပိုလဲနေတဲ့ ကိုယ်ကို ဝေဝေကိုင်ထားပေမဲ့ နောက်ဆုံး ကြမ်းပြင်ပေါ်သို့ကျခံနီး ဝေဝေလက်မောင်နဲ့ ပွေ့ထားလေတယ်...
သူမ စကားထစ်ထစ်နဲ့....
YOU ARE READING
Arc-3(ပိုင်ဝေဝေ)
Romanceနာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားပြီး ဓားထိုးခံရလို့ system ထဲရောက်သွားသောသူ သူရဲ့system လေးကြောင့် စစ်စစ်ကနေ gay သွားရသူပါ....