260 20 32
                                    

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Bir de voteleriniz (yıldızlarınız) beni mutlu eder. 


Asi Sezgin

Ali bizi nazikçe(!) odamız olduğu yere çıkardı. Neymiş patronuyla aynı odada kalacakmışım. Başta karşı çıksam da oğlum uyanmaya yakın olunca bir de kolay kaçabileceğim için hemen kabul etmiştim. Salak adamı daha kapıdan çıkmadan abisini aramış bu kadın seni öldürür girme odaya çabuk kabullendi demişti. Oğlum yavaş yavaş gözlerini açarken düşünüyordum o son cümlesini. Tabii ki benim oğlumdu değil mi? 

"Anne." Deniz'in yanaklarını bolca öptükten sonra oğlum acıktığını söylüyordu bir de babasını istediğini söylüyordu. İç çektim. Geceye kadar gelen mamalarını yedirmiş olsam da babasına çok bağlı bir çocuktu. Hatta Lodos geceleri geliyor olmalıydı yoksa bu kadar rahat uyuyamazdım geceleri. 

"Anne gelmedi işte baba. Bak yok. Gelirdi ama yok."

"Oğluşum gelecek dedim ya. Şirkette toplantısı varmış. Çok da uzamış. Siz uyuyun ben uyanınca geleceğim demişti bana. Hadi bak (esnedim) uykumuz geldi ikimizinde." Yok Deniz asla uyumuyordu. Kesinlikle bu inatçılığını Lodos'tan almıştı başka açıklaması olamazdı. Kapı açılınca içeriye sabahki adam gelmişti. Bizi uyanık beklemiyordu çünkü saat sabaha karşı 5'ti. 

"Ufaklık sorunun ne?" Sanki çok ilgileniyor gibi sormaz mı? Sorun sensin. 

"Sorun sen olabilir misin? Dur düşüneyim kesinlikle sen ve senin davranışların. Lodos iş toplantısında olduğu için gelemediğini açıkladım ama babasını istiyor Deniz. Bizi babasının yanına götür."

Kaşları çatıldı. Deniz heyecanla yatakta zıplamaya başladı. 

" Evet hadi götür bizi. Lüffen. Lüffeeeeen." Babama gideceğim diye zıplayarak şarkı söylüyordu. Kıkırdadım. Adam kafasını yana yatırdı bir şeyleri tartıyor gibi düşündü. Sonra dudakları kıvrıldı. Oğlumun yanına adımlarken hızla kucağıma aldım. Ne yapacaktı oğluma? 

"Çekil şuradan."

Adam çoktan kucağımdan bebeğimi almıştı. Yandaki vazoyu aldım kafasına atacaktım ki biri engel oldu. Ali'ydi. 

"Aman Asi hanım dikkat edin."

Bunlar kafayı yemişti ben neden dikkat ediyorum? Abin dikkat etsin. Çıldıracağım. 

"Asi, Deniz gitmek istiyor bende götürüyorum. Ama sen oğlunun burada kalmasını istiyorsan sen bilirsin. İlk ve son kez soruyorum Deniz, babasına gitsin mi?"

Deniz bana dolu gözleriyle bakıyordu. Kafasını sallıyordu sürekli. Adam yanıma yaklaşıp kulağıma mırıldanarak şunu da unutmadan eğer giderse bir istek hakkım olur asi kraliçe dedi. Yutkundum. Kafamı salladım. Deniz'in burada durmasından iyidir. Son kez öpüyor gibi uzun uzun öptükten sonra tekrar kucağına bıraktım. Onlar giderken tüm gün bir şey yemememden ötürü başım dönmeye başlamıştı. Ali en son adımı bağırarak belime kollarını sardığını hatırlıyorum. 

****************************************

Sizce Asi'den ne isteyecek? 

Neden Deniz'i götürmeyi istedi? 

Asi ile planları neler?

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Bir de voteleriniz (yıldızlarınız) beni mutlu eder. 







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya'nın AsisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin