PART 13

3.2K 527 255
                                    

کۆمێنتـــــ لە ڕیزەکانـ جێبێڵە ئەسحاوە😐💞

{END.POV}
{Minji.POV}
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کاتژمێرێکە خاتوو کیم وتای ڕۆشتوون.....زۆر داوامان لێکردن بمێننەوە بەڵام......تای ووتی نەخێر......من ئەمزانی خاتوو کیم ئەڵێ ئەمێنینەوە بەڵام تای زووتر قسەی کرد و ووتی نەخێر ئەوەش وای لێکردم هەست بەخراپی بکەم باشە ئەوەندە ڕقی لێمە؟؟؟.......

"ماریا؟؟"
ووتم
ئێمە لەسەر کورسیەکە دانشت بووین خەریکی نانخواردنی ئێوارە بووین....ماریا سەری بەرز کردەوە و سەرنجی منی دا و وازی لەخواردن هێنا ئێماش بەهەمان شێوە....

"تای هەرخۆی ساردە؟؟....واتا ڕەفتارەکانی زۆر جیاوازە"
ووتم
ماریا هەناسەیەکی هەڵمژی

"ئەو خۆی وایە مینجی.....هەتا دوو ڕۆژ پێش ئێستا شەڕم لەگەڵی کرد....بەهۆی هەڵەێک منی لەلایەن هەموو کارمەندەکان شکاندەوە.......وە تا ئێستاش لەگەڵی ئاشت نەبوومەوەتەوە.......ئەو خۆ بەزلزانە......ئهم زۆر جنێوم پێیدا لەژوورەکەی....بەبێ ئەوە چاوەڕێی قسەیەکی ئەو بکەم ئەوم جێهێشت"
ماریا ووتی

"وات دەفاک ئەوە چۆن دەری نەکردووی؟؟"
ئێما پرسی

"ئەو کارمەندی پێویستە.......ئەو کارمەندانە دەرناکا کە قازانجی بۆی هەیە"
ماریا ووتی
بەتەواوی ئەو خۆ بەزل زانە

"بیرم کەوتەوە.....دوێنێ چەند کارمەندێکی کچمان بۆهات.....باوەڕ ئەکەی ئەو نەهات بۆ ئەوەی بزانێ باشن یاخوود خراپ......بەڵکوو لیا هات و ئەوانی پشکنی.....ئەو زۆر ساردە........وە زۆربەی کچەکان هیوا بەشوێنی لیا ئەخوازن.....ئەوە گەمژانەیە"
ماریا ووتی
سەرم بەبەڵێ جوڵاند و پەرداخەئاوەکەم خواردەوە و هەڵسام لەشوێنەکەم....

"سووپاس هاوڕێیان"
ووتم

"چی تۆ هیچت نەخواردووە!!!"
ئێما ووتی

"ببوورە هاوڕێیان بەخوا زۆرم خوارد......دەی شەوتان شاد"
ووتم و بەهێواشی بەڕێکەوتم بۆ ژوورەکەم.....

...........

"هاهـ......"
هەناسەیەکی توندم دایەوە و لەسەر سیسەمەکەم دانشتم.....کاتژمێر چواری بەیانیە خەوم لێناکەوێ......بەهێواشی هەڵسامەوە و ڕۆشتمە دەرەوەی ژوورەکەم......وات دەفاک.........ژووری دانشتنەکە هەمووی جپس و شیرینیە......هەر شتێک لەلایەک کەوتوە........تیڤیەکە هەڵگیرساوە......ماریا و ئێما خەوتون.....گەرووم پاک کردەوە.....کە هەڵسان ئەبێ پاکی بکەنەوە ئیملا و ئەولا و ئەم شتانەی تیانیە.......ڕۆشتمەوە ژوورەکەم و جلێکی کارم لەکانتۆرەکە دەرکرد.....ئەوە گەمژانەیە بەبێ ئەوەی پرس بەهیچیان بکەم بچم بۆ کۆمپانیا......گەرووم پاک کردەوە و ڕۆشتمە گەرماوەکە هیوادارم شوێنی نەشتەرگەریەکە هەڵنەوەشێتەوە.......

♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡ {K.TH} ✔ Where stories live. Discover now