تکایە کۆمێنتــ لەڕیزەکان جێبێڵە😆💜❤
پڵیشـــــــــــــ🥺💞{Author's.POV}
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیۆنگی لەسەر کورسیەکە دانشتبوو و سەرنجی ئامێرەکەی ئەدا....لەناکاو دەرگاکە کرایەوە بینی جیمینە بسکیتێکی لەدەستە و خەریکی خواردنیەتی....
"ئەوە هێشتا بێهۆشە؟"
جیمین پرسی و هاتە نزیک سیسەمەکەی مینجی"نا وا شایی ئەکا.....ئاخر خۆ کوێر نیت"
یۆنگی ووتی"ئەرێ باشە باش لەبەیانیەوە قسەم پێ ئەڵێی"
جیمین بەکیوتی ووتی
یۆنگی چاوی سوڕاند لەناکاو پەیوەندیەک بۆ یۆنگی هات.....یۆنگی سەیری ناوەکەی کرد🤍Baby🤍
"بەڵێ ماریـ....."
یۆنگی قسەکەی تەواو نەکرد هەرزوو مۆبایلەکەی لەگوێی دوورخستەوە"هەتیوو دەنگی لەدوورەوە یەت"
جیمین ووتی"تۆ بخۆ باش"
یۆنگی ووتی
یۆنگی مۆبایلەکەی لەگوێی نزیک کردەوە"چیبووە ماریا بۆ توڕەی؟"
یۆنگی پرسی"چۆن ئەتوانی لەلای مینجی بیت بەبێ من.....ئەی بۆچی پێت نەوتوم.....ئەمڕۆ هەموو کۆمپانیا باس باسی ئەو بوو"
ماریا بەتوڕەی هاواریی کرد"هێواش ماریا.....نەمئەویست دڵتەنگ بیت بۆیە وام کرد"
یۆنگی ووتی"ئێوارە پەیوەندی ئەکەمەوە ئێستا بەڕێوبەر بانگم ئەکا"
ماریا ووتی و دایخستەوە(ئینجا هەروستم پێتان بڵێم ماریا لەچیەوە هاتووە......زۆر خراپم لەدۆزینەوەی ناو......هەرلەناکاو گۆرانیەکەی هواسا هاتە سەر شاشەی مۆبایلەکەم......ئیدی ماریا ماریا😹💔)
"خوا قوەتت بات......ئەوە تۆ بەتەماشی هاوسەرگیریش بکەیت؟"
جیمین ووتی"ئەیشـ جیمین ئەیشـ"
یۆنگی ووتی
لەناکاو چاوی کەوتە سەر ڕووخساری مینجی.....خەریکە خەبەری ئەبێتەوە.....یۆنگی گەرووی پاک کردەوە......."جمە قەزەم ئەو خەریکە هەڵدەستێ"
یۆنگی ووتی و نیشانەی بۆ مینجی کرد
جیمین هاتە تەنشت یۆنگی وەستامینجی چاوی کردەوە بەڵام دووبارە ئازاری کەمەری وای لێکردەوە فرمێسک لەچاوی بێتە خوارەوە.....بەڵام تاکە شت کە کردی بەرگەی ئازارەکە بگرێ......مینجی بەهێواشی ماسکەکەی لەسەر دەم و لوتی لادا و زەردەخەنەی کرد
BINABASA MO ANG
♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡ {K.TH} ✔
Romanceیەکەم نیگا!! یەکەم دڵشکانـ!! یەکەم ئاشق بوونـ!! یەکەم ماچ!! ڕووداوەکان ناخۆشنـ!! ♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡