تـکـایـە کـۆمـێـنـتـ لـە ڕیـزەکـانـ جـێـبـێـڵـە💕💞
{Minji.POV}
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من و ماریا و لەسەر کورسیەکە دانشت بووین کوڕەکان و لیا ڕۆشتنە لای میوانەکان چونکە چەند کەسێکێ ناسیاوی ئەوانی لێبوو
"ئەرێ پرسیارێک"
ووتم
ماریا سەیری کردم"جیان"
ماریا ووتی"دیسان پانتکردەوە"
بەگاڵتەوە ووتم"هێشتا باشترە وەک تۆ بڵێم ها"
ماریا ووتی"ئەیشـ.....باشە بۆچی لیا ئەوەندە ساردە یان بۆچی نامجوون و تای زۆر لەگەڵ یەک باش نین؟"
پرسیم"زۆر گەمژەی ئەزانی"
ماریا ووتی"ئێ بۆ بۆ"
ووتم"ئێ گێژە ئەدی تای لەگەڵ نامجوون نەبوو بەشەڕیان ئیدی هێشتا بەتەواوی ئاشت نەبوونەتەوە.....وە لیاش شەرم ئەکات بیر بکەوە بۆ شەرم ئەکات؟.....ئێ بێگوومان چونکە پێشتر لەگەڵ تای بووە و لەگەڵیشی خەوتوە....تا ئەوانە چاک ئەبن کاتی ئەوێ"
ماریا هەمووی بەسەر یەکەوە ووت"گوم خوارد جارێکی تر پرسیار لەتۆ بکەم ئەڵێی ڕاپم بۆ ئەڵێی"
ووتم"تفیوو جارێکی تر وەڵامت نادەمەوە"
ماریا ووتی"تێگەشتی یان نا؟"
ماریا ووتی"تەمام تێگەشتم"
ووتم
سەرم زۆر ئازاریی هەیە ئەمەوێ بگەڕێمەوە ماڵەوە.....هەڵسام"ئەگەڕێمەوە"
ووتمماریا سەری بەبەڵێ جوڵاند....بەرەو دەست شۆرەکە ڕۆشتم و دەرگاکەم کردەوە و لەدوای خۆم دامخست و سەیری ئاوێنەکەم کرد و دەستەکانم بەئاو تەڕکرد و بەڕووخسارم دادەهێنا هەموو لەشم گەرم بووە.....هەست ئەکەم پەتام گرتوە هەناسەیەکم هەڵمژی و دەستم بەکلێنسەکە وشک کردەوە و ڕۆشتمە دەرەوە پێویستە بەدوای تایدا بگەڕێم.....
لەناکاو کەسێک دەستی ڕاکێشام و بەڕاکردن منی برد بۆ ژووری کارگوزارەکان تەنانەت یەک چانسیشی نەدامێ بۆ ئەوەی بیینم یان هاوار بکەم.....هێشتا سەرم ئازاری هەیە تکایە.........بەخێرای دەرگاکەی داخست و سەیری کردم شۆک بووم.....هەمان کوڕی کەناردەریاکە...
"جیهوون؟"
ووتم
جیهوون زەردەخەنەیەکی گەورەی پێبەخشیم...................
BINABASA MO ANG
♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡ {K.TH} ✔
Romanceیەکەم نیگا!! یەکەم دڵشکانـ!! یەکەم ئاشق بوونـ!! یەکەم ماچ!! ڕووداوەکان ناخۆشنـ!! ♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡