Minjae önce arkadaşına bir şey olmadığından emin olduktan sonra hemen yerdeki yatan çocuğun yanına gitti. Kitabın isabet ettiği o çocuk yerde büzülmüş bir şekilde yatıyordu. Büyük ihtimalle bayılmıştı.
Herkes endişeyle bakarken Minjae sakin olmalarını söyledi. Babası doktor olduğu için ilkyardım yapmayı öğrenmişti. Yavaşça kalabalığın içinden yerde yatan çocuğun yanına vardı.
Bileğinden nabzını ölçtü ve büyük bir şeyi olmadığı için derin bir nefes aldı. Arkada öğretmenleri Seonghan'a bağırıyor,disipline gideceğini ve artık okuldan atılacağını söylüyordu.
Huijun ve birçok kişi şokla ne olduğu anlamaya çalışıyordu. Minjae ise aralarında en sakinleriydi.
Dikkatle yerdeki çocuğun bacaklarının altına ve sırtına kollarını geçirdi. Ardından kolayla kucağına aldı. Bu çocuk sandığından da zayıftı.
Yandaki üniversite öğrencilerine "Revir nerede acaba?" diye sordu ve kucağında baygın çocukla revire doğru ilerledi.
Revire geldiklerinde kucağındaki çocuğu sedyeye bıraktı ve hemşireye olanları söyledi. Hemşire Minjae'ye teşekkür etti ve sedyedeki çocuğa serum taktı.
Minjae o sırada çocuğun çantasından öğrenci kartını bulup ismine baktı. Adı Seungmin ve 2. sınıftı. Minjae şaşırmadan kendini alamadı. Bu kadar küçük gösteriyorken nasıl 2. sınıf olabiliyordu?
Öğrenci kartını çantasına geri koydu ve gitmeden küçük bir not bıraktı.
"Merhaba Hyung. Ben lise son sınıf öğrencisi Minjae. Başına gelenler için sınıf arkadaşım adına özür dilerim. Seni revire getiren bendim. Umarım ileride tekrar karşılaşırız." yaziyordu.
Aradan bir saat kadar geçtiğinde Seungmin uyandı. Başı inanılmaz derecede ağrıyordu ama uzun zamandır bu ağrıyı çektiği için alışkındı.
Etrafına göz gezdirdiğinde çantasının önündeki notu gördü. Merakla eline alıp okuduğunda ise biraz şaşırdı. Bir lise öğrencisi mi onunla ilgilenmişti yani? Yüzünde istemsiz hafif bir tebessüm belirdi.
Hemşire Seungmin'in uyandığını görüp yanına geldi. "İyi misin? Kendini nasıl hissediyorsun?" dedi. Seungmin ise kısa bir şekilde cevaplayıp revirden bir an önce çıktı.
Belki hala o liseli öğrenciyi görebilirim diye düşünüyordu. Neredeyse tüm üniversiteyi dolaşsa bile ortalıkta bir tane liseli bile yoktu.
Hayalkırıklığıyla kendi bölümüne dönerken biri kolundan tutup onu durdurdu. Arkasına dönüp kim olduğuna baktığında cidden bir lise öğrencisiydi.
Bu çocuğun ona notu bırakan öğrenci olduğunu düşünen Seungmin gülümseyerek karşısındakine baktı. Ardından ise ne oluyor der gibi bir bakış attı.
Karşısındaki lise öğrencisi ise mahcup bir şekilde "Hyung çok özür dilerim. Benim yüzümden kitap sana çarptı. Keşke kenara çekilmeseydim de kitap bana çarpsaydı. Cidden çok özür dilerim." dedi.
Seungmin ise bu çocuğun notu bırakan öğrenci değil başka biri olduğunu anladı. Gülümsemesi biraz düşünce Huijun yanlış anladı ve bir anda Seungmin'in ellerini tuttu. Cidden üzgün bir şekilde özür dilemeye devam etti.
Seungmin ise zar zor ellerini kurtarıp "Önemli değil. Zaten bak bana bir şey olmadı. Daha fazla endişelenmene gerek yok. Senin beni değil derslerini düşünme zamanın şuan." dedi.
Huijun sonunda rahat bir nefes aldı. Ama bu kadar kolay pes etmeyeceği açıktı.
"Hyung böyle dersen ama daha kötü hissederim. Lütfen telefon numaranı ver ve sana daha sonra yemek ısmarlamama izin ver." dedi.
Seungmin çocuğun bu inatçı tavrından vazgeçmeyeceğini anladı. Dersine yetişmek için telefon numarasını verdi ve hızla uzaklaştı.
Huijun ise arkasından gülümseyerek bakıyordu. Seungmin gözden uzaklaşana kadar yerinden kıpırdamadı. Artık onu göremeyecek kadar uzaklaştığında ise gülümsemesi büyük bir sırıtmaya dönüştü.
Huijun mutlu bir şekilde okuluna geri döndü. Okula döner dönmez Minjae'nin yanına oturdu ve "Sanırım ben aşık oldum." dedi.
Evet yeni bölümle karşınızdayım. Tabiki kaosu çok seven hatta kaossuz nasıl yaşanır bilmeyen biri olarak hikayeye 3. bir kişi eklemem gerekti. Bu kişi de bizim masum Huijun'umuz oldu artık napalım. Bu arada haftada bir veya iki kere bölüm yayınlamayı planlıyorum. Neyse umarım beğenmişsinizdir. Fikirlerinizi bekliyorum😇✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm In Love (Bic×Minjae)
Fanfiction"Heart is gold but my hands are cold" Başlangıç tarihi: 08.09.2020