[Ashley szemszöge]
Reggel én keltem előbb és egy ideig csak néztem ahogy a mellettem fekvő szőkeség milyen nyugodtan alszik.Egyik kezével átölelte a derekam míg másik tenyerét párnának használtam.Én egyik kezem a mellkasán tartottam.Nem akartam nagyon mozgolódni hogy nehogy felkeljen de halkan és sikeren sikerült el jutnom a fürdőszobába.Beálltam a zuhany alá és a legforróbbra állítottam a vizet.A gőz ellepte az egész fürdőt viszont már annyira nem láttam hogy muszály volt kicsit lejjebb vennem a hőt.Néhány percre rá egy érintést éreztem a derekamon majd megjelent a 2 kar is ami hozzá tartozott és szorosan átölelt.Steve a fejét a nyakhajlatomba fúrta majd elkezdte puszilgatni.
-Jó reggelt!-kuncogok amikor az egyik gyenge pontomhoz ért
-Jó reggelt!-mondja Steve a reggeli rekedtes hangján.-Mi lenne haaaa....-húzza el az a betűt miközben kezei egyre lejjebb csúsznak.-most engesztelnél ki nem pedig este..-fejezi be és egyre inkább kezd lefelé haladni a testemen ajkaival miközben puszikkal hint be.
-Türelmetlen.-mosolygok majd rátapadt az ajkaimra...
================================
6 hét telt el Lexie szülinapja óta.Mondhatnám hogy átlagosan telt csak hogy volt egy két nap amik borzasztóak voltak.A 4. erőm kezd mutatkozni.Néha-néha előbukkannak a furcsa álmok.Többször keltem fel reszketve és csapzottan.Olyankor Steve szokott lenyugtatni és a délelőtt többi részét Dr.Strange-vel töltöm.Össze ismerkedtünk és mindig elmesélem neki az álmaim.Ő mindig csak annyit mondott ,hogy:Ne gondold túl viszont mindig emlékezz ezekre. Úgy tettetem ahogy mondta.Steve-től többször kaptam egy aggódó tekintetet de megértette hogy nem mondhatom el.
Egyik nap ki kérdeztem a csapat 4 szerelmesét és mindenki azt mondta hogy szeretne randit de nem meri elhívni az illetőt így közbe léptem én!Bruce-nak,Visio-nak,Wanda-nak és Nat-nek is hagytam egy öltönyt vagy egy ruhát az ágyon és egy cetlit amin az ált.
Vedd fel és gyere fel a tetőre 8:30-kor!
A csapat többi tagjai egytől egyig támogatnak szóval ha valakinél elszakad a húr nem csak engem csap az ostor.Steve segített berendezni a tetőt egy vacsorához.Steve,Clint,és Tony megpróbálnak főzni és Pietro meg én leszünk a pincérek.Nagyon kiváncsi vagyok mi lesz ebből.Persze azért mi is kiöltöztünk.A fiúk egytől-egyig öltönyt.A három lány meg ruhát vesz fel.
(Wanda bal oldal/Natasha jobb oldal/alul Ashley-író)
YOU ARE READING
Láthatatlan Főnix
FanfictionHelloka ! Ez az első storym remelem tetszeni fog!Helyesirasi hibáért sorry! Csúnya beszed✅ Izgalom✅ Itt nincs polgár-háború de Bucky-t megmentették a többiek. ------------------ A nevem Ashley Joan Stark . Igen jól hallotad. Stark. A híres milliomos...