3K 🌟

834 69 35
                                    

Najdrożsi! ;_________;

Oto przekroczyliście kolejny kamień milowy w naszym wspólnym tripie SasoDeja.

Niespecjalnie jestem dobra w przyjmowaniu komplementów, a ten jest nieskończenie wielkim, i naprawdę nie umiem słowami wyrazić, co moje roztopione serduszko czuje w tej chwili. Powtórzę zatem tylko to, co przy ostatnim tysiącu - jestem absolutnie wzruszona, że tylu z Was czyta moje ficzki, że zostawiacie opinie, śmieszkujecie ze mną (i sobą, co jeszcze lepsze) w komentarzach, że ten profil żyje i się rozwija, bo to głównie dzięki Wam się dzieje przecież. Bez Czytelników, wszakże, nie można pchnąć w górę nic.

Przechodząc z bloga na Wattpada w życiu nie spodziewałam się, że jeszcze tyle mi przyjdzie poczytnych SasoDejków napisać, i uwierzcie mi - nie wiem, czy coś w życiu mi daje więcej radości. ಥ‿ಥ Ja wiem, jak to brzmi, bo jestem już rly próchnem, ekshumem etc i powinnam być poważniejsza, czy coś, ale przysięgam, że oddałam tej tematyce kawał swojego życia i dzięki temu między innymi poznałam naprawdę najlepszych ludzi, zwłaszcza podczas pisania dla Was tutaj. Chciałam też podziękować w ogóle całemu fandomowi SasoDei z Watta, albowiem siedzę w tym temacie prawie dziesięć lat i jestem ogromnie szczęśliwa, że on nigdy nie umarł, a w dodatku prężnie - coraz prężniej! - rośnie w siłę. Jeśli kiedykolwiek napisaliście i otagowaliście tutaj opko z naszą parą artystów, to możecie być pewni, że albo już tam dotarłam, albo dotrę dopiero, niestety nie zawsze mam czas na porządny, merytoryczny komentarz, ale to nie znaczy, że nie widzę nowych opeczek i nie czytam! W ogóle, jeśli coś dodajecie nowego w temacie, to gorąco przyjmę każdy cynk, bo tego dla mnie nigdy za dużo.♥ Pomocą też zawsze służę chętnie.

No, nie przedłużając - jeszcze raz, po stokroć dziękuję. ;_______;

Chciałam napisać specjala, ale wolę nie robić tego na siłę, więc z okazji powyższej poczyniłam obrazek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chciałam napisać specjala, ale wolę nie robić tego na siłę, więc z okazji powyższej poczyniłam obrazek. Dedykuję go Wam wszystkim i mam nadzieję, że się spodoba. ♥

 ♥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Love ya all.♥♥♥♥

Następny wrzucę "Odruch Pawłowa" (postaram się w przyszłym tygodniu), a potem będzie "Lalkarstwo". Pracuję też nad finalną notą "Części", więc polecam zerknąć i sobie odświeżyć poprzednie dwie. Ślijcie wenę, plz.♥

Do napisania!


Lalkarstwo w Pigułce || SasoDeiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz