shinekookie: müsait misin?
lisamanobn: ben her zaman meşgulüm kookie.
shinekookie: bana da mı zamanın yok?
lisamanobn: hayır?
lisamanobn: ama sana bir soru sormam lazım.
lisamanobn: senin kişiselin var mı?
shinekookie: tabiki var. ama sana mesaj atmak için bu hesabı açtım.
lisamanobn: bu hesabını sırf benim için açtın yani?
shinekookie: çok safsın lalisa
shinekookie: tüm 'normal' insanlar gibi benim de kişiselim var. ve tabiki bu hesabı senin için açtım.
lisamanobn: peki bu hesabına attığın gönderilerin ne?
shinekookie: bazen çok yakışıklı çıktığım fotoğrafları hatıra olsun diye buraya atıyorum.
shinekookie: tabi seçerken çok zorlanıyorum.
shinekookie: bir insan tüm fotoğraflarda mı yakışıklı çıkar ya? ben çıkıyorum işte.
ego yığını.
lisamanobn: gerçek hesabın ne?
shinekookie: lalisa, sence bunu söyleyecek olsam 2. bir hesaba ihtiyaç duyar mıydım?
lisamanobn: seni tanımama izin vermiyorsun!
shinekookie: asıl ben seni tanıyamıyorum.
shinekookie: evimde kaç kişi yaşadığım da dahil olmak üzere hayatımı özetledim sana.
shinekookie: güzelim farkında mısın bilmiyorum ama sürekli sen soruyorsun, ben cevaplıyorum.
lisamanobn: tamam sor.
shinekookie: ne?
lisamanobn: ne bilmek istiyorsan, onu sor.
ne soracağından endişe duysam da bunu istiyordum, evet. beni tanımasını istiyordum çünkü ben de onu tanımak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon cookie ᝬ liskook
Фанфик❝ geldim desem, beni içeri alır mısın? ❞ [#1 lizkook, 270221 #1 seulmin, 020321] 2020 | sud.