Zero:
❝ So goodbye,don't cry and smile.❞
♪Dinlen artık aşkım,
Her şey yolunda.Ölüm, tüm korkularını kalbinin yüzeyine bahşedecek kadar korkunç görünürdü insanoğlunun acılı gözlerine. Zihnin tüm yanılsamanın gerçeklikle alakası olmadığını söyler fakat küçük kalpler yorgun bedeniyle o yanılsamaya sımsıkı sarılır.
Peki ya ölüm, bedenin işlevini yitirdiğinde mi gerçekleşirdi yoksa ruhunun elleri tarafından boğularak nefesini defalarca kestiğinde mi ?
Hiç şüphesiz ölüm bir kurtuluş değildi; kurtuluş, ruhunu canlı tutmaktı. Acı ile boğazlıyan, ruhunu ilmik ilmik saran elleri kendinden koparabilmekti. Hayatın karşısına çıkıp zorlukların her birinin, ayaklarını bağlayan iplerini kesmekti.
Şimdi, hayatın karşına çıkardığı iplerini kesmek yerine neden bu dünyaya rağmen en değerli olan ruhumuzu ve onunla birlikte görünür kılınan bedenimizi keselim ?
Ardına baktığında, hayatın ona karşı koyduğun için yenilgiye uğrayan yüz ifadesini görmeyi, her şeye rağmen kendini bataklığın ortasından kurtarmayı istemez miydin ?
Peki ya ruhu sıkışıp kalan birisi, onu kurtarmanı isteseydi ne yapardın ?
"Öldür beni, lotus çiçeği."
"Lütfen, öldür beni."
✿
İlk bölüm yayım tarihi:
20 Temmuz 2021✁
Selamlar!
Yeni bir hikaye ile karşınızda bulunmaktayım. Kendisi, üzerinde bayağıdır çalıştığım bir kurgudur. Umarım ona çok iyi bakar ve çokça seversiniz.Konusundan ufakça bahsetmem gerekirse eğer...Bahsedemeyeceğim sanırım, nereden tutarsam ufak bir detay kaçırıyorum. Fakat türünden bahsedecek olursam; gerilim, romantik ve psikolojik bir kurgu. En önemlisi ise özünü fantastikten almıştır ama yazdığım hiçbir bölümün fantastikle alakası bulunmayacaktır. Olayların başlangıcı fantastik fakat ilerleyişi günümüz türünden. Reenkarnasyon konulu kitaplar gibi düşünebilirsiniz ama reenkarnasyon ile de alakası yok. Pek açıklayıcı olmadı ama asıl önemli olan kurgunun karışık olması, bu yüzden bana kızmayın hehe. Açıklarsam tadı kalmaz.
Şimdiden kafanız karıştıysa mazur görün. İlerleyen bölümlerde daha çok karışacaktır, hazırlıklı olun. *evil smile*
Umarım onu berbat etmem, bunun için çabalayacağım. Ona iyi bakalım, olur mu? Benim için değerlidir kendisi.
Sizi seviyorum, lotus çiçekleriyle kalmanız dileğiyle ✿
09.07.21
20.00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rōtasu あ seokjin ✓
FanfictionAç gözlerini kara şövalye, korktuğun gölün dibinde boğuyorsun beni. Ve sonra diyorsun ki; Öldür beni lotus çiçeği. Tür ➳ Gizem, Romantizm, Hukuk, Psikolojik Gerilim. ©snowisth| 09.07.21