~9~

107 5 0
                                    

Měl s sebou dokonce i tu nahrávku. A bylo to tam. V tom záběru bylo jasně vidět, kdo tam byl a kdy tam byl. Byl to perfektní důkazný materiál. Bylo jasné, že to táta ukáže jak třídnímu, tak ředitelce školy. Což o to, jsem pro, aby byly takovýhle lidé trestáni. Ale bojím se, že ony se na mě spíš více naštvou a bude to brzo. Je jen otázkou času kdy to udělají a kde to udělají. Měla bych si dávat větší pozor. Zítra už jsem šla do školy, takže jsem si šla připravit aktovku. Zítra máme fyziku, chemii, výtvarku a tělocvik. Když jsem měla všechno připravené, tak jsem šla spát. Ještě jsem si z postele napsala pár zpráv s Markétou a četla jsem si jeden příběh. Jmenoval se Apocalyptic vyri. A pak jsem usnula. Byla bouřka a já se strašně bála. Schovávala jsem se v koutu mé postele, najednou někdo otevřel dveře. Postava se čím dál tím víc blížila ke mně. Srdce mi tlouklo tak nahlas, že jsem nic jiného neslyšela. Najednou jsem uviděla jeho tvář, byl to můj Vojta. Objal mě a já jeho. Cítila jsem se bezpečně tak jako nikdy. Vdechovala jsem jeho nádhernou vůni. A pak začala hrát hudba. Všechno se ocitlo ve tmě a já se vzbudila.

Vypnula jsem budík a šla jsem dělat svojí ranní rutinu. K snídani jsem měla úžasný mrkvový dort, asi si myslíte, že jsem divná, ale on je strašně dobrý. Vzala jsem si aktovku a tělocvik a táta má hodil až ke škole, kde už na mě čekala Markéta.

Můj učitel zeměpisuKde žijí příběhy. Začni objevovat