~12~

98 6 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila už v půl šesté ráno. Nemohla jsem už usnout, a tak jsem jen ležela v posteli. Měla jsem špatné tušení, napadlo mě, že by to mohla třeba být tím, že jdu k zubaři. Což mi připomnělo, že mi musí táta podepsat uvolněnku, aby mě pustili z hodiny. Takže jsem se převlékla, učesala a vyčistila zuby a šla do obýváku, kde už čekal táta. Rychle mi uvolněnku podepsal a já se šla nasnídat. Měla jsem jahodové müsli. Po snídani jsem si vzala aktovku a šla jsem do auta, které už bylo nastartované. Táta zavřel vrata a vyrazili jsme. Do školy jsem dorazila přesně v 8:00. Vešla jsem do budovy a potkala se s Markétou u skříněk. „Ahoj !" zdravila mě už z dálky. „Ahoj !" odpověděla jsem. Vzala jsem si potřebné věci ze skříňky a vydaly jsme se do nejvyššího patra. Cestou jsem Maki vylíčila všechno, co se stalo včera. Dnes jsem tu měla být, jen na tři hodiny. Měla to být čeština, biologie a matematika. Začala čeština, psali jsme diktát. Upřímně doufám, že to neskončí katastrofou, protože Markéta říkala, že za každou chybu je stupeň dolů, takže stačí 4 chyby a měla bych za 5. Další hodina byla biologie, biologii v určitém tématu mám hodně ráda, ale zase v jiném ne. Třeba mám ráda, když bereme živočichy, ale nesnáším rostliny - konkrétně trávy. Je jich strašně moc druhů a pletou se mi a navíc jsem na ně alergická. Nakonec matematika, ta byla asi nejlepší, protože jsme jen počítali z pracovního sešitu, protože jsme potřebovali procvičit novou látku. Pak jsem sdělila Maki, že musím odejít, protože jdu k zubaři. Chtěla mě doprovodit, ale já jí řekla, že je to v pohodě. Šla jsem teda ze třídy, kde jsme měli matematiku, což bylo úplně dole až do 2. patra dát našemu třídnímu uvolněnku. V prvním patře jsem zpozorovala, že po mě jde ta holčičí parta, v čele s Andreou, což jsem si zjistila.

Můj učitel zeměpisuKde žijí příběhy. Začni objevovat