Měla krásné plavé vlasy, které jí splývaly až po pás. Její smaragdové oči přitahovaly mojí pozornost, ještě nikdy jsem neviděla tak zelené oči. Na první pohled vypadala přátelsky a mile. „Ahoj, já jsem Markéta, můžeš mi říkat Maki, jestli chceš. Ukážu ti kde jaká třída je ". Představila jsem se také.
Markéta mi ukázala celou školu a pak jsme zamířily do třídy. První hodina začala, měli jsme zeměpis. Čekala jsem, až do třídy vejde můj nový třídní a zároveň učitel zeměpisu a tělocviku.
Už jsem zaslechla kroky z chodby, byly to pomalé jisté a pravidelné kroky. A potom jsem ho uviděla, byl to on. Ten, kterého jsem dnes potkala u dveří školy. Byla jsem hodně překvapená.
Markéta byla tak hodná, že si sedla ke mně, takže se mě hned zeptala, čeho jsem se lekla. Tak jsem jí řekla, že jsem ho ráno potkala u dveří. A také jsem jí řekla, že jsem nevěděla, že mají tak sympatického mladého třídního. Po téhle větě vypadala zase Markéta překvapeně, ale nezabývala jsem se tím. Zjistila jsem, že se můj třídní jmenuje Vojtěch Šimůnek a že učí zeměpis a tělocvik. Protože je náš třídní, tak ho mám i na tělocvik. Jako další hodinu jsem měla tělocvik. Takže jsem se přemístila z nejvyššího patra do přízemí k tělocvičně. Markéta mi řekla, ať se nepřevlékám v šatnách, protože tamtudy někdy chodí lidi do tělocvičny o přestávce hrát fotbal. Šla jsem se tedy převléknout s Maki na záchod. Když jsme tam došly, Maki zavolala máma, že si má jít pro oběd. Maki mi totiž řekla, že nesmí lepek, takže si nosí svoje obědy a dnes si ho zapomněla doma. Její máma ale dnes naštěstí měla volno, takže jí ho mohla přivést. Takže jsem se šla převléknout sama. Když jsem vešla dovnitř tak tam byla skupinka holek z mé třídy, takže jsem je obešla a šla do kabinky. Už jsem byla převlečená, takže jsem vzala za kliku. Nešlo to, vzala jsem za kliku ještě jednou. Z venku se ozval smích. „Nějak ti to nejde, co ?"
ČTEŠ
Můj učitel zeměpisu
RomanceTereza je osamělá dívka, stále se se svým otcem stěhuje, nemá žádné přátele, až do teď. Na nové škole potká nejlepší kamarádku na světě a zamiluje se do svého mladého třídního. Cítí to on stejně ? A jak se vyrovná s partou spolužaček, které jí nema...