Arc.1.3(Alice in the wonderland)

1.8K 377 7
                                    


Zawgyi

အဲလစ္လည္း စကားေျပာတတ္တဲ့ျပံဳးရယ္ေနတဲ့ေၾကာင္ေနာက္ကို လိုက္သြားရင္း အနည္းငယ္ ဆူညံေနသံကို ၾကားလိုက္ေတာ့...
ေတာအုပ္ရဲ႕အလယ္မွာ ႐ွည္လ်ားၿပီး လက္ဖက္ရည္ခြက္ေတြအခ်ိဳမႈန္႔ေတြတင္ထားသည့္ စားပြဲခံု႐ွည္ႀကီးရယ္ ခုနက ေတြ႔ခဲ့တဲ့ ႂကြက္ေပါက္ေလး မယ္လီနဲ႔ တျခမ္းကြဲေနတဲ့ ဖန္ခြက္ထဲ လက္ဖက္ရည္ေတြေလာင္းခ်ကာထည့္ေနသည့္ ႐ူးႏွမ္းႏွမ္းေတာယုန္တစ္ေကာင္ကိုလည္း ေတြ႔လိုက္ရသည္၊သူဆက္ၾကည့္ေနရင္း... လူတစ္ေယာက္ဟာ ႐ုတ္တရက္ထလာတာ ျမင္ေတာ့ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေငြေရာင္ဆံပင္ကိုမွ ေထာင့္ဖ်ားနားေတြ လိေမၼာ္ေရာင္ ေရာစပ္ထားတဲ့ဆံပင္ နဲ႔အနည္းငယ္စုတ္ျပတ္သတ္ေနတဲ့ဦးထုပ္ကိုေဆာင္းထားကာ ခပ္ေခ်ာေခ်ာမ်က္ႏွာကိုပိုင္ဆုိင္ထားသည့္ လူတစ္ေယာက္ကိုေတြ႔လိုက္ရသည္၊ထိုလူဟာ သူဆီကို ခံုေပၚကေန ျဖတ္သန္းလာၿပီး....သူေ႐ွ႕တြင္ ဒူးေထာက္ထိုင္က်ကာ..

"မင္းပဲ" လို႔ေျပာလိုက္သည္၊ဟုတ္ၿပီ သူဟာအရြယ္က်ံဳေအာင္လုပ္တဲ့ေဆးရည္တိုက္ထားတာေၾကာင့္ အရြယ္ေသးေနတာ စိတ္ပ်က္စရာပဲ၊

"အဲ့တာ အဲလစ္မဟုတ္ဘူး မက္တြစ္ မွားေခၚလာခဲ့တာ ”လို႔ မယ္လီဟာ ေျပာလိုက္ေတာ့ ေတာယုန္ဳႀကီးဟာ သူနားရြက္မ်ားကိုေမးေစ့ေပၚတင္လိုက္ၿပီး...

"အဲလစ္ အတုဟ!!"လို႔ ေအာ္ေျပာေနေတာ့သည္၊

"မဟုတ္ဘူး ငါ ဘယ္ေတာ့မွ မမွားဘူး သူက အဲလစ္ပဲ...ဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ အဲလစ္ဆုိတာ ငါမွတ္မိတယ္"လို႔ ရယ္ေမာကာေျပာလိုက္သည္၊
"မင္း ျမင္တဲ့အတိုင္းပဲ ငါတို႔ လက္ဖက္ရည္ပြဲတည္ေနက်တာေပါ့"

အဲလစ္ကို လက္ေမာင္းကေနဆြဲကိုင္လိုက္ၿပီး စားပြဲေပၚျပန္တတ္တာ ေခၚသြားေတာ့သည္၊အစြန္းဆံုးခုံေရာက္မွ ဆင္းလိုက္ၿပီး ဟတ္တာက ထိပ္ဆံုးခံုမွာ ဝင္ထိုင္ရင္း...

"ငါတို႔က မင္းကို ေစာင့္ေနရင္း လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီး အခ်ိန္ျဖန္းေနက်တာေပါ့... မင္း ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ေနာက္က်တာပဲ"

"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္ေတြေတာင္ စိတ္ပ်က္ၿပီး ရပ္ကုန္ၿပီပဲေလ" အဲလစ္ကို သူရဲ႕ေဘးခံုမွာ တင္ေပးရင္းေျပာလိုက္သည္

ပံုျပင္ေတြကို ျပန္လည္မြမ္းမံသူ (System) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ