Arc.1.5(Alice in the wonderland)

1.4K 336 6
                                    


Zawgyi

စဲလ္ဇင္ရမ္း႐ွိ အနီေရာင္ဘုရင္ေလးရဲ႕ နန္္းေတာ္ အပန္းေျဖပန္းျခံတစ္ေနရာမွာေတာ့ ... အိုင္ေရးစ္ဘတ္ဟာ ပန္းေရာင္ေတာက္ပေနသည့္ ႐ွည္တံ႐ွည္ ငန္းတစ္ေကာင္ကို ေျခေထာက္ကေန ကိုင္ေရး... ေျမျပင္ေပၚခ်ထားသည့္ ျဖဴးတစ္ေကာင္ကို ထို႐ွည္တံ႐ွည္ငန္းရဲ႕ႏူတ္သီးနဲ႔ခ်ိန္ရြယ္ကာ... ႐ိုက္လိုက္ေတာ့ အနား႐ွိလူမ်ားဟာ လက္ခုပ္ဝိုင္းတီးက်ၿပီး...

"ေကာင္းလိုက္တဲ့ ႐ိုက္ခ်က္"

"ေတာ္လိုက္တာ" လို႔ ဝိုင္းေျပာက်ေတာ့သည္ အိုင္ေရးစ္ဘတ္ဟာ စိတ္မဝင္စားစြာျဖင့္ ခုနက သူ႐ိုက္လို႔လြင့္ထြက္သြားသည့္ ျဖဴေကာင္ဘက္ကိုသာ တခ်က္စိုက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး...

"ငါ့ေဘာလံုးေရာ ေပ့ခ်္ေရ"

အနီေရာင္ဝတ္ရံုဝတ္ဆင္ထားသည့္ ပန္းေရာင္ဆံပင္နဲ႔ အျဖဴေရာင္ယုန္နားရြက္နဲ႔လူငယ္ေလးဟာ ေ႐ွ႕ထြက္လာၿပီး ခါးကိုင္းလိုက္ကာ...

"ဟုတ္ကဲ့ ဘုရင္ေလး"

ထိုယုန္ျဖဴဟာ မက္တြစ္ျဖစ္ၿပီး အျဖဴေရာင္ဘုရင္ရဲ႕အားထားရဆံုး အၾကံေပးျဖစ္လာခဲ့တယ္၊ အရပ္ ငါးေပ ၁၀လက္မ႐ွိသည့္ ပန္းေရာင္ဆံပင္မ်ားနဲ႔ ထို ယုန္ျဖဴဟာ... တကယ္ၾကည့္ေကာင္းသည္၊ဒါေပမယ့္ ဒီခ်ိန္မွာ မက္တြစ္လည္း စိတ္မဝင္စားႏိုင္ေသးဘူး...

ေပ့ခ်္ကို သြားေကာက္ေနခ်ိန္ မက္တြစ္နဲ႔အဲလစ္ေတြ႕မည္ကို အိုင္ေရးစ္ဘတ္ ဟာ သိေပမယ့္ တားဆီးျခင္းမ႐ွိေပ၊ အဲလစ္ကို အသံုးခ်ၿပီး အနီေရာင္ဘုရင္ရဲ႕ဗီလိန္စရိတ္ကို ျပန္ျပဳျပင္ရမယ္...

တဖက္မွာေတာ့ အဲလစ္ဟာ ဟတ္တာကို ကယ္ရန္ ေဘယာ့ဒ္အကူအညီျဖင့္ စဲလ္ဇင္ဂရမ္း႐ွိ အနီေရာင္ဘုရင္ႀကီးဆီ ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္၊ ျဖဴးတစ္ေကာင္ဟာ သူေဘးနားကေနျဖတ္သြားေတာ့ ျဖဴးရဲ႕လက္မွာ ခ်ည္ေႏွာင္ထားသည့္ ႀကိဳးမ်ားကို ျဖဳတ္ေပးလိုက္ရင္း ေနာက္ကေန အပန္းေရာင္ဆံပင္နဲ႔နားရြက္ျဖဴမ်ားပိုင္ဆုိင္ထားၿပီး အနီေရာင္အမႈထမ္းဝတ္စံုဝတ္ဆင္ထားသည့္ လူငယ္ေလးဟာ ေရာက္လာကာ...

"မင္းသာ အဲလစ္အစစ္မဟုတ္ရင္... ဒီကို ဘာလာလုပ္တာလဲ"ေမးလိုက္ေတာ့ အဲလစ္ဟာ မက္တြစ္ကို ၾကည့္ရင္း

ပံုျပင္ေတြကို ျပန္လည္မြမ္းမံသူ (System) Onde histórias criam vida. Descubra agora