Arc.1.4(Alice in the wonderland)

1.6K 359 11
                                    


Zawgyi

အနီေရာင္သူရဲေကာင္းေတြဟာ ဝိုင္းရံလာၿပီး... အနီေရာင္ဘုရင္ႀကီး လက္ညိွဳးၫႊန္ျပသည့္ လူေတြကို ဖမ္းဆီးခ်ဳပ္ေႏွာင္လိုက္ကာ...ေခၚေဆာင္သြားေတာ့သည္၊ အိုင္ေရးစ္ဘတ္ဟာ ေျမျပင္ေပၚတြင့္ ဒူးေထာက္ ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး နာက်င္မႈေၾကာင့္ ေအာ္ဟစ္လိုက္ရင္း ညာဘက္မ်က္ဝန္းေထာင့္ကေန ေသြးမ်က္ရည္မ်ားစီးက်လာေတာ့သည္....

ဒါေပမယ့္ ေသမွာ ေၾကာက္တာေၾကာင့္ အိုင္ေရးစ္ဘတ္နားေတြ မည္သူမ်ွ မ႐ွိေခ်၊ေဖးမမဲ့သူမ႐ွိ ၊ အထီးက်န္စြာ ေျမျပင္ေပၚတြင္ ေခါင္းထဲမွာနာက်င္ေဝဒနာေတြကို အႀကိတ္အနယ္ခံစားရင္း... သူကိုယ္သူ ထိန္းသိမ္းေနေတာ့သည္၊...
လီ႐ွန္ဟြာပင္ အိုင္ေရးစ္ဘတ္ကို ေတာ္ေတာ္သနားသြားသည္...အိုင္ေရးစ္ဘတ္ရဲ႕ ဒိုင္နာရီေလး တစ္ခုထဲမွာ ေရးထားသည့္စာသားအခ်ိဳ႕ကိုလည္း သတိရမိသြားသည္....

{ေဒါသႀကီးတဲ့အနီေရာင္ဘုရင္ႀကီး က်ဆုံးပါေစ တဲ့လား

ကိုယ္နဲ႔မထိုက္တန္တဲ့နန္းကို ယူထားတဲ့သူကို ျပည္သူအားလုံးဟာ
မုန္းတီးက်တယ္၊ကိုယ့္ညီရဲ့နန္းကို မတရားယူထားတဲ့သူေပါ့...
အစထဲက အရိုက္အရာဆက္ခံရမဲ့သူက ငါဆိုတာကိုေတာ့ ေမ့ေနက်တယ္....

ျပသာနာအားလုံးရဲ့အစက ဘယ္သူလဲ
အတိတ္ဟာအတိတ္မွာပဲ ထားခဲ့လိုက္?
ခံရတဲ့သူက မင္းတို့မွမဟုတ္ခဲ့တာ...

သူက အျဖဴေရာင္ကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္...
ၾကင္နာတယ္ ဂ႐ုစိုက္တယ္...ဒါမင္းတို့အျမင္ေပါ့

ငါက အနီေရာင္ကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္...
ရက္စက္တယ္ လူသတ္ရတာကို ႀကိဳက္တယ္.. ဗီလိန္အႀကီးစားေပါ့

ေခါင္းကိုက္ခဲလာၿပီး နာက်င္႐ူးသြပ္စြာ ေျမႀကီးေပၚလူးလိမ့္တဲ့အတိတ္က ငါ့ကို မင္းတို့  ေလွာင္ရယ္ပ်က္ရယ္ျပဳခဲ့က်တယ္...

အျဖဴေရာင္ဘုရင္ကို က်ေတာ့ အနည္းငယ္ေလးအထိအခိုက္မခံ
ကာကြယ္ေပးက်တယ္...အရာအားလုံးအစဟာ ဘယ္သူ႔အမွားလဲ

ငါလိုခ်င္ခဲ့တာက...ကိုယ့္အျပစ္ကိုယ္ ဝန္ခံရဲတဲ့ညီတစ္ေယာက္}ပဲ ထိုစာေလးဟာ အနီေရာင္စာအုပ္ႀကီးထဲတြင္ တစ္္မ်က္ႏွာတည္းသာ ေရးသားဖြဲ႔ဆုိထားသည့္ အနီေရာင္ဘုရင္ေလးရဲ႕ ခံစားခ်က္ျဖစ္သည္...

ပံုျပင္ေတြကို ျပန္လည္မြမ္းမံသူ (System) Where stories live. Discover now