Vay be otuzuncu bölüm oldu sfjdk
Bu mutlu etti.
Ve neden okunma sayısı kadar vote yok bu üzdü işte
Sizden ricam okuyalım ve eğer beğendik ise kitaba başka isimleri de etiketleyelim.
Seviliyorsunuz
***
"Kızım şu sepete düzgün diz o sebzeleri" dediğinde Annem başımda gardiyan gibi dikilerek."Ya anne ben ne yapıyorum" dedim afflayarak.
Annem beni kendi halime bırakıp diğer eşyaları düzeltmeye gidince bende elimdeki işi bitirip sepeti diğer eşyaların yanına bıraktım.
Nermin teyze annen çağırıyor diyince onlarla vedalaşıp eve gelmiştim geldiğim gibi annem elime aç karnım ile birşeyler tutuşturmuştu.
Guruldayan karnım ile ayağa kalkıp dolaba yöneldim bulduğum yeşil zeytin tabağını alıp tezgaha bıraktım.
Aldığım ekmeğin arasına bir kaç zeytin koyup anneme döndüm." Anne ben odama çıkıyorum giyinip geleceğim"
Annem beni kafasını sallayarak onaylayınca lokmam ile yukarı çıktım odama girdiğimde yatağıma oturup elimdekini bitirdim.
Sonrada dolabımı açıp spor bir şeyler aramaya başladım gözüme çarpan mavi renkli üzeri yazılı sweati ve altına giyeceğim kot pantolonu alıp yatağın üzerine koydum. Başıma örtmek için de gri renkli şalımı aldım.
Yatağın üzerine bıraktıklarımı üzerime geçirip. Şalımı da yapınca herşey tamamdı. Son olarak gözlük de alıp kombinimi tamamlamıştım.
Bence tamda bir pikniğe uygun giyinmiştim. Aynadan kendime bakıp gülümsedim.
Telefonumu swetimin cebine koyup beyaz spor ayakkabılarımı da alıp odamdan çıktım.
Abdullah odasına gideceği sırada beni görünce bana dil çıkarıp söylendi.
" Aynı uzaylılara benziyorsun Alya" dediğinde bende elimde tuttuğum ayakkabıyı kaldırıp ona atacakken Abdullah ne yapacağımı anlamış olacak ki koşarak odasına girdi.
Bende arkasından bağırdım " sen dur bende Alya isem senin kötü bir anında fotoğrafını çekip instagrama atmazsam " dedim ve aşağı indim.
Önce sporlarımı kapının oraya bırakıp anneme yardıma gittim.
Mutfakta Annem ve Edanın konuştuğunu duyunca yanlarına gittim."Sohbettiniz bol olsun" dedim gülümseyerek.
Eda dönüp bana bakınca " Oo Alya hanım bu ne güzellik" dedi.
" Ayıp ettiniz sizin yanınızda benim güzelliğim hiçbir şey " dediğimde ikimizde güldük.
Annem ikimizin eline bir şeyler tutuşturunca bizde eşyalar ile ayakkabılarımızı giyip aşağı indik.
Eşyaları babamın açtığı bagaja yerleştirdik. Babam tekrar içeri gideceği sırada dışarı havalı bir şekilde çıkan işe yaramaz kardeşimi tekrar swetinin şapkasından tutup içeri koydu.Biz Eda ile onun bu haline kahkahalar içinde gülünce oda kollarını birbirine sarmış bir şekilde somurtarak bize bakıyordu.
Annem ve babam Abdullah ile birlikte apartmandan çıkınca arabaya bindik linayı arkadaki çocuk koltuğuna yerleştirip bizde yerlerimizi aldık.
Babam ve annem de binince babam telefonunu çıkarıp selami amcayı aradı. İlaydaların da yola çıktığı haberini alınca bizde yola koyulduk.
Yarım saat süren araba yolculuğundan sonra piknik alanına gelmiştik. Ben arabadan inince ilayda beni gördüğü gibi aksak bir şekilde yanıma geldi.
Eymen ve Ebubekiri de burada görünce bu kez şaşırdığım kişi Ebubekir olmuştu. Ailesi ile gelmiş olabilir düşüncesi ile şaşkınlığımı bir kenara bıraktım.
Babalar tokalaşırken biz de Ayşe teyze ve Nermin teyze ile piknik alanına geçiş yaptık. Erkekler arabadaki eşyaları çıkarıp mangalı falan ayarlama işine geçince annelerde salata işine koyuldu.
Biz ilayda ile birbirimize bakıp bize iş kalmadı sevinci yaşarken annemin konuşması ile sevincimiz kursağımız da semaverin başına geçtik.
Neymiş efendim siz de çay yapacaksınız ben elimdeki su şişelerini semavere doldurunca ilayda da ateşi yakma işini halediyordu.
Annemlerin yanına gelen kadını merak edince bizde ilayda ile annemlerin yanına gittik. Edaya bu teyze kim diye sorduğumda
Teyzenin Ebubekirin annesi olduğunu öğrenmiştik. İsmi ise "selvi"idi. Bence çok güzel bir ismi vardı. Ve instagramda da bahsetmişti. Bu kez de aramıza Ebubekirin ailesi de katılınca baya kalabalık olmuştu.
Ebubekirin tek kardeş olduğunu düşünürken iki evli ablası olduğunu da öğrenmiştim.
Mangallar yapılıp yenildikten sonra kadınlar ayrı erkekler ayrı bir şekilde keyifle çaylarını içiyorlardı.
Piknik alanının aşağısında bulunan ormanlık alan çok hoşuma gidince biraz yürüyüş yapmanın iyi olacağını düşünerek İlayda ile ayağa kalktık edaya da gelicen mi dediğimde Eda hanım hiç ormana falan giremezmiş bilmem kurdu var kuşu var diyince ona tamam gelme diyip ilayda ile annemlerden izin almaya geçiş yaptık.
" Anneler biz biraz şu ormanda yürüyüş yapıp geleceğiz " dediğimde
Annem " olur ama Abdullahlar da sizinle gelsinler " dedi.
Annem Abdullah'ı çağırınca Abdullah yanımıza geldi Annem biz ile gelmelerini söyleyince Abdullah bu kez yanında Eymen ve Ebubekir ile geri döndü.
Biz ilayda ile boynu bükükler gibi onları takip ettik hem ne güzel kız kıza kezecektik. Ne gerek vardı yani...
***
Bölüm sonu...
Seviliyorsunuz good bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Aga günah | Texting
Novela JuvenilHerşey o akşam üst üste gelen bildirimlerle başlar. Alya telefonu açıp baktığında kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini görür. (0544...); Seni sevmek oruç tutmak kadar zor. Bir o kadar da iftar vakti geldiğinde aşkla koştuğum sofra kadar gü...