Selamün aleyküm kuzular❤
Nasılsınız?
Bu bölüm acıklı olacak..
Medyadaki şarkı ile bölümü okuyun Alya ve Animolu bölümü...
Sizi bölüm ile baş başa bırakıyorum...
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Abdullah ben çıkıyorum" dedim ayakkabılarımı giyip.
" Tamam Abla ben cenk ile gideceğim"
Seni gidi gidi Annem olmasa hemen Alya Annem olunca abla oluyoruz.
Basamakları kullanıp apartmandan çıktım. Çok geçmeden karşıdan ilayda da yanıma gelince yolumuza beraber devam ettik." Hayırlı sabahlar brom" dediğinde gülümsedim.
" Hayırlı sabahlar canım"
" Abdullah neden gelmedi"
" O bu aralar cenk ve diğerleri ile gidiyor okula"
" Hmm anladım Eee sen nasılsın"
" İyi canım şükür sen"
" Bende iyiyim şükür"
Sonrası hızlıca okul sırası ardından sıra ile sınıfa girmiştik. Sırama oturup kitaplarımı çıkardım artık o kadar derse çalışıyordum ki teneffüs aralarında genelde İlayda ile test çözüyorduk. İlayda da testlerini ve ders kitaplarını çıkarınca ikimizde hoca hâlâ gelmediği için kafanızı testlere gömdük.
Hoca içeri girince kafamızı testlerden kaldırdık. Hoca kısa bir konuşma yapıp oturun diyince derse başladık artık edebiyat dersi güzel bir şekilde geçip gidince gökçe hoca artık bazı dersleri üniversite sınavına çalışmamız için boş bırakacağını söyledi hepimiz buna çok sevindik.
İki edebiyat dersi de bitince ilayda ile dışarı çıktık. Biraz gezdikten sonra bir banka geçip oturduk. Yanımıza yaklaşan Ayazı görünce bir gergin oldum. Gelip karşımda durunca yüzüne bakmadım.
" Özür dilerim Alya dün ki davranışım çok yanlıştı" dediğinde bir an önce buradan gitmesi için konuştum.
" Tamam bir daha olmazsa sıkıntı değil ve Ayaz lütfen bir daha benimle muhatap olma Rica ediyorum " dedim bu çocuk yanıma gelince çok kötü hissediyordum. Hiçbir şey demeden hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştı.
Evet belki çok sert çıktım ama başka türlü bu çocuk beni anlamıyordu.Akşam iyice düşündüklerim aklıma gelince ilaydaya baktım.
" İlayda ben artık yoruldum bıktım öncelikle anonim sonra Eymen sonra bu Ayaz bunlar beni kötü etkiliyor.
Artık anonim ile gerçekten konuşmamı keseceğim nasıl nefsime uyup da mesajlaştım ben böyle biri değildim kendime gelmem lazım ahiretimi düşünmem gerek Eymen ve Ayaz ise onlarla da arama mesafe koyacağım böylesi daha iyi " dedimİlayda eklerimi ellerinin arasına alıp konuşmaya başladı.
" Tatlım ben her kararının arkasındayım sen nasıl iyi hissediyorsan öyle olsun ve Evet haklısın önce bilgi almaktı amacımız ama amacımızdan saptık sen en doğrusunu yapıyorsun" dedi sonrada sıkıca sarıldım ona o kadar dolmuştum ki içimi en iyi bilen ilayda idi teneffüs zili bitince ayağa kalktık sınıfa doğru.
***
Dersler bitmiş biz İlayda ile eve değil bu kez parkta oturmuş konuşuyorduk konuşmaya dertleşmeye ihtiyacım vardı.Bu kararı vermiştim ve eve gidince anonim ile konuşacaktım bir süre daha İlayda ile sohbet edip eve gitmek üzere ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Aga günah | Texting
Novela JuvenilHerşey o akşam üst üste gelen bildirimlerle başlar. Alya telefonu açıp baktığında kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini görür. (0544...); Seni sevmek oruç tutmak kadar zor. Bir o kadar da iftar vakti geldiğinde aşkla koştuğum sofra kadar gü...