* Selamün aleyküm okur çiçeklerim*
___________Eymenin yazdığı son cümle ile utanıp telefonu cebime koymuştuk ah Eymen o son cümleyi kurmasan olmazdı sanki.
Kafamı kaldırıp ona baktığımda gülüyordu. Bana telefona bakınca diye işaret ettiğinde gelen mesaja baktım.
Animo; galiba seni uyandırdım.
Yok canım damarlarımda ki kanın canı yanaklarıma çıkmak istedi te Allahım ya.
Alya; Eymen!! Sinirleniyorum ama 😣
Animo; tamam susuyorum deniz gözlüm.
Kafamı kaldırdığım da Eymen gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Aklıma aniden gelen Yakup ile Abdullah'ın olduğu tarafa baktım çok şükür ki Abdullah ile sohbet ediyordu.
İlaydanın yanına gidip Eda ve o'nun arasına oturdum.
" Evet benim edoşum nasıl bakalım" diye güldüğüm de.
Eda hemen kolunu omuzuma attı.
" İyi edoşun çok iyi gelirken dışarıda bir sürü taş gördüm neden içeri de oturuyoruz dışarı çıkalım hadi" dediğinde kıkırdadım. Ah Eda Musab abi o taşları senin boğazına dizer ama. aksine Eda pek taş peşinde koşan biri değildi ama bizi güldürmek için böyle yapardı arada.
" Yani biri o taşları senin boğazına dizmesin" dediğimde karşımda bana anlamamış gibi bakan Eda,
" O biri de kim canım" dedi. İlayda araya girip.
" Yani o biri uzun boylu yakışıklı sarı bir abim olabilir mi? Dediğinde ikimizde gülmeye başladık.
Biz kalkmış yavaşça kaçmaya hazırlanıyorduk ki Eda,
" Bence de kaçın siz" dedi.
İlaydanın elinden tuttuğum gibi önce oturma odasından yavaşça çıktık çünkü Babamalar oturmuştu. sonra da arkamızdan çıkan Eda ile hızımızı artırıp İlayda ile kaldığımız odaya girdik.
Eda kapının önünde bize sesleniyor du.
" Hele bir açın şu kapıyı siz neyi îma ediyorsunuz" dediğinde
" Yalan mı? Dedik İlayda ile aynı anda.
" Ya Eda neden bize de anlatmıyorsun hem Musab abi de seni seviyor" dedim. Ne diyeceğini bekleyerek.
" Bilmem" diye düşünceli bir sesle konuşunca kapıyı açtım.
İçeri girip yatağıma oturdu." abim sana kör kütük aşık Eda" diyen İlayda Edanın soluna oturunca bende sağ tarafına geçtim.
" Öyle mi diyorsunuz" dedi yüzümüze gülümseyerek bakıp.
" Evet ve aynı bakışları sende de yakaladık."
" Evet onu seviyorum ve bu uzun zamandır böyle" dediğinde uzun zamandır demesi şaşırtı.
" Vay bak uzun zamandır olması şaşırttı" dedim. Yatağıma tam oturup elimi çenemin altına koydum.
" Evet uzun zamandır Musabı ilk size geleceğim gün merkez de görmüştüm ve ilayda ile o zamanlar tanışmıyorduk. Ben yolda tekerleği kaldırım taşına takılmış olan bavuluma saydırınca Musab bana " yalnız o saydırdığınız bir valiz " demişti.
Ona yemin edin demek geliyordu içimden ama sadece " ciddi misin dedim hiç bilmiyordum" dediğimde gülmeye başladı.
Sonrada işte kısa bir konuşma ve bana yardım etti. O gidince arkasında beni bırakmıştı nasıl oldu bilmiyorum ama ona çok ısınmıştı içim kalbim ona atıyordu hızlıca sonrası işte eve geldim ve ilayda ile tanıştırdin o zaman sen beni Musabla ikinci karşılaşmamız beraber camiye gittiğimiz gün olmuştu ve ben aynı kalp atışlarını yine hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Aga günah | Texting
Roman pour AdolescentsHerşey o akşam üst üste gelen bildirimlerle başlar. Alya telefonu açıp baktığında kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini görür. (0544...); Seni sevmek oruç tutmak kadar zor. Bir o kadar da iftar vakti geldiğinde aşkla koştuğum sofra kadar gü...