Episode 7, Invisible String

2.1K 191 23
                                    

UNICODE

"Hello"

"Hello Jennie shi, Lisaပါ"

"အင်း ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ"

"ကျွန်မပြောမှာကို‌သေချာနားထောင်ပါ Kim Jennie"

"ဟမ်?"

"အခုကျွန်မက Roséနဲ့အတူ Thaiမှာရှိနေတာပါ။ ဒီခရီးကိုကျွန်မတို့အတူသွားဖို့ မိဘတွေစီစဉ်ခဲ့ကြတာ၊ အခု Jisooနဲ့ Roséတို့ ဆယ်ရက်လောက်အတူရှိနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး။ ဒီတောတွင်း Jisooကို မင်းဂရုစိုက်လိုက်ပါ။ Roséတို့အသိုင်းဝိုင်းဘက်က သူ့ကိုတစ်ခုခုခြိမ်းခြောက်လာနိုင်တယ်။ သူတို့ဆက်ဆံရေးက ပြတ်ဖို့သေချာနေပါပြီ။ ကျွန်မက Chaengနားမှာရှိပေးသွားမှာမို့ ရှင်လည်း ရှင်ချစ်ရတဲ့လူနားမှာရှိနေပါ။ သတိထားပေးပါ"

"မင်းနဲ့ Chaeyoungအတူရှိတာ Jisooမသိဘူးလား"

"မသိလောက်ဘူး၊ သေချာတာကတော့ ဒီဆယ်ရက်အတွင်း သူတို့ပြတ်သွားနိုင်တယ်။ သူလာနေပြီ ဖုန်းချလိုက်တော့မယ်"

___________

"Lisaya ဘယ်သူနဲ့ပြောနေတာလဲ"

"ဪ...ကျောင်းနေဘက်သူငယ်ချင်းနဲ့"

"အင်းပါ...ခဏနေ အစည်းဝေးဆက်လုပ်တော့မှာ၊ အစည်းဝေးပြီးရင်တော့ ငါhotelပြန်နားဦးမယ်။ နောက်နေ့တွေအတွက်နင်ဘာplanရှိလဲ"

"မနက်ဖြန် ဘန်ကောက်မြို့ထဲ shoppingထွက်ကြမလား"

"Ok"

"ညဘက် လမ်းဘေးညဈေးတန်းလည်း လျှောက်ကြမယ်လေ"

"ပျော်စရာကောင်းမှာပဲ၊ ဒါနဲ့ ငါ...ရောက်ဖူးချင်တဲ့နေရာရှိတယ်"

"ဘယ်လဲ၊ ငါလိုက်ပို့မှာပေါ့"

"ဖူးခက် ကမ်းခြေ"

"ရတယ်လေ၊ သန်ဘက်ခါ ညနေသွားကြမယ်၊ လေယာဉ်ကအစ ဟော်တယ်အဆုံး ငါ့တာဝန်ထားလိုက်"

"Ayiiigoo... Lalisa is the best"

Wink* ;)

%%%%%%%$$$%%%%%%%

Irene ။ ။ "နင့်အသက် ၁၁နှစ်ထဲကပေါ့! အဲ့တရားရုံးမှာ ရှေ့နေကြီးရဲ့သမီးအဖြစ် ခဏလေးတွေ့လိုက်ရတုန်းကထဲကလား?"

Jen ။ ။ "အင်း"

Yeri ။ ။ "နင့်ညီမဝမ်းကွဲဖြစ်ပြီး ငါတောင်မသိခဲ့ရပါလား"

My Love, It's You! {Completed}U+ZWhere stories live. Discover now