Oylama günü gelmişti. Savaş soğukkanlı bir şekilde duruyordu. Egoist bir ifademiydi yoksa nötr bir ifademiydi bilemiyordum. Berk Savaş'ın omzuna güç vermek için bir şaplak attı. Savaş ise omzunu ovarak "Yavaş ol Berk, omzumun, ayak bileğim gibi olamasını istemiyorum. Sakat bir lideri kimse istemez."
"Kusura bakma Savaş, acıyacağını düşünmemiştim."
Yanımızdan geçen kız grupları çaktırmadan Savaş'a bakıyorlardı.
"Kızlar sakat erkeklerden mi hoşlanır oldu?" dedi Emre, etrafa anlamlandıramadığı bir şey varmış gibi bakarak.
Berk dalgayla karışık laf soktu "Gerçi sende kafadan sakatsın ama.."
Emre, Berk'in dediğini duymamazlıktan gelerek. "Hadi Berk,Yüzüme bir yumruk geçir" dedi yüzünü Berk'e yakınlaştırarak. Berk de elini Emre'nin yüzüne yapıştırıp Emre'nin kafasını geriye itti "Salak salak konuşma lan." dedi.
Emre umutsuzca "Eğer gözümün morardığını görürlerse bana acırlar ve benimle ilgilenirler...E hatta belki öperler.. mezara mı götürecekler yani " Berk Emre'nin götüne tekme atınca. Emre poposunu ovuşturdu "Ne vuruyon oç" dedi.
Oylama başlamıştı. Kızların böyle orospu gibi bakmaları hiç hoşuma gitmemişti. Adada Savaş ile yalnız kalsalar kim bilir neler yaparlardı.
Parşömen kağıdını andıran sarı kağıtlar ağaçların üstünde duruyordu. Keçeli kalemle herkes kağıda oy verecekleri ismi yazdılar.
"Ya Savaş, Bertu yazarsa kağıda" dedi Emre espri yapmaya çalıştı. Bu yersiz espri genelde sosyal medyada görülen türlerdendi.
Ben de kağıdıma Savaş yazdım. O kesinlikle lider ruhlu biriydi. Evinin direği bile olurdu. Bir dost gibi seni dinler. Bir baba gibi korur. Adam gibide severdi bence ... Yani bu benim düşüncemdi. İçinden bir pezevenkte çıkabilirdi yani belli olmazdı götü başı.
Bertu' nun sarışın bir arkadaşı, boş hindistan cevizini herkese tutuyordu. Herkes kağıtlarını oraya koymaya başladı. Çocuk hindistan cevizi kabuğunu Emre'ye tutunca
"İşeyeyim mi içine?" Dedi Emre, güneşden saçlarının ucu İyice açılan çocuk sinirle Emre'ye baktı. "Tamam tamam şaka" deyip kağıdını bıraktı.
Oylama bitince isimleri okumak için Yeliz görevlendirildi.
Kağıtlardan birini eline alıp, açtı
"Savaş" Savaş'ı tutanlarda bir alkış sesi geldi.
İkinci kağıt
"Bertu"
Üçüncü kağıt
"Bertu"
Noluyor lan. Hemen endişelenmemeliyim.
"Bertu"
"Savaş"
"Savaş"
"Savaş"Sonra sürekli böyle gitti.
Yani Savaş kazanmıştı!Erkekler Savaş'ı asker uğurlar gibi havaya kaldırdılar. Bacağı ağrımaz inşaallah.
Bertu ayağıyla kumları uçurttu
Çok sinirli görünüyordu.Savaş'ı bıraktıklarında gidip ona sarıldım. Fırsattan istifade sıkı sıkı sarıldım. Sonra etrafa bakındım. Kızların gözü üstümdeydi.
Kızlara nasıl açıklama yapacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜLÜK :Adaya Düştük
Chick-LitHikâyenin içine girince çıkamayacaksın. Başak olağan üstü bir şekilde adaya düşer. Orda hoşlandığı oğlanda vardır ve yeni arkadaşlıklar edinecklerdir.