9(M)🥀

183 19 14
                                    

Medya;
Monsta x - Find You
Kesinlikle dinlemeniz gereken bir şarkı. 🌼

Yazardan..

Jungkook kucağında Jimin'le banyoya girdiğinde, Jimin'i bırakmadan ayağıyla kapıyı arkasından kapattı.

Jimin'i küvetin kenarına oturtarak hızlıca üstündekilerden kurtuldu, dudağına hızlı bir öpücük kondurup kendi kıyafetlerini de çıkarmaya başladı. İkiside boxerla kalınca Jungkook, Jimin'in kolundan tutup kendine çekti.

Suyu ayarlayıp küvetin dolmasını beklerken tekrar Jimin'in önüne geçti ve dolgun dudaklara kendininkileri bastırdı, onları derin bir öpüşmenin içine çekerken küvetin taşmasıyla dudaklarını sesli bir şekilde ayırdı.

Hızlıca musluğu kapatıp onun ve kendisinin boxerlarını çıkartıp küvete girdi, küvete iyice yerleştikten sonra küçük bedeni kucağına çekip oturmasını sağladı.

Jimin sırtını geniş bedene yaslayarak kafasını boyun girintisine soktu ve gözlerini kapattı.
Jungkook elerini yavaş ve dairesel şekilde küçüğünün karınında harket etirmeye başladı.
Jimin'in küçük mırıltıları sessiz banyoda yankılanırken, Jungkook'un parmakları yavaş hareketlerle Jimin'in karnı ve kasıkları üzerinde oyalanıyordu.

Bir süre bu şekilde devam ettikten sonra diğer elinin baş parmağını Jimin'in göğüs ucuna bastırdı. Tek eli kasıklarının biraz üstünde dururken diğer eli göğüs ucuna işkence ediyordu.

Jimin'in mırıltıları minnik inlemelere dönüşürken, omuzlarından tutup kendisine çevirdi jungkook minik sevgilisini. Dudaklarını dolgun dudaklara bastırdı tekrar. Jimin karşılık vermeye başladığında dilinide işin içine sokmuştu.

Jimin'i biraz itekleyerek küvete yarı yatar pozisyona getirmiş kendisi ise üstüne geçmişti usulca. Bir yandan diliyle gencin ağzının içini keşfederken diğer yandan tekrar baş parmağını göğüs ucuna bastırmıştı.

Bu hareketiyle Jimin'den derin bir inleme kazanan genç sırıtıp geri çekildi. Çıplak oluşunu takmayarak küvetten çıktı. Küvetin içindeki genç ne olduğunu anlamak istercesine bakarken, sevgilisi yanına, elinde bir şişe kayganlaştırıcıyla dönmüştü.

Jimin'in gözü altındaki şişkinliğe kayarken Jungkook çoktan küvetteki yerini almıştı.
Tekrar üzerine uzanıp dudaklarına minik kelebek öpücükleri bıraktı. Birkaç saniye öptükten sonra seri hareketlerle bacaklarından tutup iki yana açtı.

Jungkook parmaklarını biraz kayganlaştırıcıya buladı. Kalçasını okşayarak deliğine ulaştı ve ıslak parmağını sevgilisinin dar deliğine konumlandırdı. Canının yanmaması için öpücükleriyle dikkatini dağıtmaya çalıştı. Önce bir parmağını, daha sonra ikinci parmağını da ekleyerek sıkı ve dar deliği genişletmeye çalıştı.

Yeterince genişlettiğini düşündükten sonra Jimin'i üzerine çekti ve alnına küçük bir öpücük kondurdu. Sırtını küvete yaslayarak küçüğünü üzerine oturttu.

Jimin mesajı alarak kalçalarını kaldırdı ve altındaki sertliği yavaşça içine aldı. İçindeki doluluk hisi ile gözleri dolarken bir süre alışmayı bekledi.

Jungkook sabırsızlanarak kalçalarında tutup hareketlenmesini sağladı. Önce yavaşça başlayan hareketlenme gitikçe hızlanıyordu. Acı zevke dönüşüyordu.

Banyoda birbirine çarpan bedenlerin ve sıçramanın etkisiyle coşan suyun sesi yankılanıyordu. Jimin, Jungkook'un üzerinde inip kalkarken aynı zamanda Jungkook da Jimin'i çekmeye başladı.

İki gencin nefes alışverişleri birbirlerine karşırken ikisi de sonlara geldiğini hissedebiliyordu. Birkaç vuruştan sonra sonunda ikisi de, neredeyse aynı anda gelmişlerdi.

Jimin güçsüzce sevgilisinin üstüne yığılıdı.
Sevgilisi elerini terli ve ıslak saçlardan geçirip alnına küçük bir buse kondurdu. Şimdi iki genç küvette mayışırken bu huzurlu anın tadını çıkarıyordu.


Jin'in anlatımından;

Hemen yan odamdan gelen rahatsız edici seslere yüzümü buruşturarak son kez aynaya bakıp derin bir nefes aldım.

Geldiğimizden beri Taehyung kendini misafir banyosuna kilitlemiş bütün çabalarımıza rağmen bir türlü çıkmamıştı. Bizde onu rahatsız etmemek adına ve kafa dinlemek için odalarımaza çekilmiştik.

Tabi benim odamın Jimin ve Jungkook'un odasıyla bitişik olması dinlenmem açısındam bana pek bir faydası olmamıştı, hatta aksine sinirlerimi daha da çok germişti.

Yavaş adımlarla odadan çıkıp alt kattaki misafir banyosuna doğru yol aldım. Salonda ve mutfakta kimse yoktu demek ki henüz kimse odasından çıkmamıştı. Banyo kapısının önüne geldiğimde yavaşça kulağımı kapıya dayadım, içeriden minnik hıçkırık sesleri geliyordu.

Elimi kaldırıp hafifçe kapıyı tıklattım. Hıçkırık sesleri aniden kesildi. Tekrar diğerinden biraz daha hızlı bir şekilde tıklattım kapıyı. Bu sefer boğuk bir ses duyuldu.

"Kim o?" boğazımı temizleyerek yumuşak bir şekilde konuştum.
"Benim Tae" kısa süreli bir sesizliğin ardından kapı açılmıştı.

İçeriden gözleri kızarmış ve şişmiş, saçları dağılmış perişan halde bir çocuk çıkmıştı.
Gözlerime bakıp ardından hızlıca kollarını boynuma dolamıştı.
Küçük bir çocuk gibi hem ağlıyor hemde "hyung" diyerek adımı sayıklayıp duruyordu.

Yavaşça elerimden birini beline diğerini ise saçlarına çıkardım. Elimle saçlarını okşayıp bir yandan da sessizce ağlamamasını söyleyip duruyordum.

O şekilde ne kadar süre kaldık bilmiyorum fakat ağlaması hafifleyince onu birazcık kendimden uzaklaştırıp göz yaşlarını parmak uçlarımla kuruladım.
"Daha iyimisin?" kafasını iki yana sallayarak dudaklarını büzdü.

Onu kolarından tutup koltuğa oturttum.
"Nasıl hissettiğini çok iyi biliyorum Taehyung-ah, hatta çok daha fazlasını. Kendini yetersiz hissetmek nasıl bir duygu inan bana en iyi ben bilirim. Sen mükkemelsin, sesin harika, dansın da aynı şekilde. Yüzün zaten her insan oğlunun isteyebileceği bir yüz." derin bir nefes alarak koltukta yanına oturdum ve tek elimi yüz çıkardım.

"Sen herşeyinle mükkemelsin Taehyungie, bak bana senden iyi olan tek şeyim yüzüm." şakayla söylediğim şey yüzünde tebessüm oluştururken hafifçe kafasını eğdi.

Gülerek çenesini kaldırıp yüzüne baktım, "Sen Kim Taehyung, sen bu dünya üzerindeki en mükkemel insansın hiç bir şey için kendini suçlamana gerek yok. Çünkü sen her halinle benim sevdiğim Taehyung olarak kalacaksın." hafif dolu gözlerini yüzümde dolaştırdı bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki göz yaşları buna engel oldu. Tekrar göz yaşlarını silerek dudaklarına küçük bir buse kondurdum.
"Seni seviyorum Taehyung-ah"









🌼 Yazardan Not

🌼 Eveeet şimdi bu hayatımda yazdığım ilk smuttu. Batırmış olma ihtimalim çok yüksek
Lütfen anlayış gösterin..(ben de düzenlerken biraz ayrıntı ekledim ilkti ama iyiydi bence neyse ben de kurgudaki diğer kişi işte dmqğmwşwmsşw)

🌼 Ve birde rica ediyorum sadece okuyup geçmeyin. Bir kaç satır arası yorum görmek istiyoruz, gerçekten çok motive edici oluyor.
Ve son olarak oy vermek de çok zor bişey değil bence hiç değilse eğer beğendiyseniz oy verin
Sizi seviyoruz kendinize iyi bakın
Ve gecikme için çok özür dileriz.
🌼

➡️Şikayet, öneri ve düşünce kısmı. İstediğinizi yazabilirsiniz. Biz de insanız hani. İnsan yemiyoruz ehwonwkwnqkqnqkqnqkq


Bye

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

THE LASTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin