4

15.6K 761 25
                                    

Evo me...


- Kaine!

- Molim? – okrenem se ka Bojanu.

- Šta ćemo sa cinkarošima?

- Na dno Dunava, kao po običaju. Je li gotov Minin automobil?

- Jeste sredili su ga momci danas, i dovezli su tvoj.

- Odlično.

- Jesi li saznao nešto o Srđanu?

- Ne! Ali Mina je ključ, piše joj pisma svakog meseca.

- Možemo da provalimo u njen stan i pronađeno ta pisma – predložio je.

- Ne... ja ću se za to pobrinuti – ne želim da se ovo prerano završi, bar ne dok ne saznam šta sve njeno telo ume.

- Kako ti kažeš.

Rešio sam da ubrzam proces zavođenja Mine Lazarević i naručio sam večeru za dvoje u mom stanu a onda pronađem njen broj telefona. Valjalo bi obrnuti je dok je zainteresovana.

- Molim? – javila se odmah.

- Jesi li u gužvu?

- Zapravo spremam se da poručim nešto, gladna sam.

- Nemoj, mislim ja sam naručio večeru, mislio sam da te pokupim nakon posla i predam ti automobil.

- Popravljen je? To je bilo brzo.

- Brzo delujem – moj moto ovih dana.

- U redu, pokupi me u sedam.

- Čekaću te.

Dakle romantična večera, gest i biće reš pečena. Moram priznati da uživam u ovom osvajanju, ima tu iskru koju jedva čekam da zapalim, nešto mi govori da će dobro goreti, ako ne igramo poker.

Završim dokumentaciju i krenem po Minu, pre toga proverim je li sve spremno i dobijem potvrdan odgovor.

Mina je bila tačna, u 19h je izašla izbolnice sa velikom torbom.

- Seliš se negde? – pitam je.

- Zapravo ovo je za tebe.

- Šta? – radoznao sam.

- Iznenađenje, moraćeš da se strpiš - namignula mi je.

- Ja sam veoma strpljiv čovek.

- Iskreno se nadam – prošla je pored mene i ušla u automobil. Biće ovo još jedno interesantno veče.

- Kakav ti je bio dan? – pitam je ljubazno.

- Nekoliko preloma, opekotine, ušivanja... uobičajeno.

Ona kao da radi za mene a ne da krpi ljude.

- Tvoj?

- Papirologija – odgovorim neodređeno.

- Duguješ mi partiju pokera – podsetim je.

- Ne volim da pobeđujem dva puta, postanem bezobrazna – nasmešila mi se.

- Nisam dao sve od sebe – ne kockam se, niti kartam ali osnove znam. Mislim da ljudi koji se bave time gube vreme. Sreća! Čovek treba sam da stvori svoju sreću a ne da čeka da mu padne s neba.

- Aha – očigledno mi ne veruje.

- Pričaj mi o tome kako si naučila da igraš poker.

KainWhere stories live. Discover now