6

16.3K 813 42
                                    

Parkiram automobil i izađem iz njega. Uđem u restoran i za tri sekunde je lociram. Sva je utegnuta, još je obukla belu haljinu i učinila nešto sa kosom pa sad izgleda kao da je pošla na crveni tepih. Sva se sredila a za mene odeća sa posla! Osim onog crnog... Zajebi ovo! Krenem ka njoj, dohvatim stolicu i spustim je pored njihovog stola.

- Kaine! – Mina je raširila oči od iznenađenja.

- Zdravo luče. Ko je tip? – pitam je direktno.

- To te se ne tiče, i gubi se odavde – kaže mi kroz zube dok joj iz očiju sevaju varnice.

- Ko je on? – pitam je.

- Gospodine zamoliću vas da odete, očigledno uznemiravate Minu – progovara tip ali ga ne udostojim pogleda.

- Ja sam na sastanku – odgovorila mi je prkosno.

- Još uvek nisi završila sa mojim sastancima! – dreknem.

- Stišaj se – naređuje mi.

- Gospodine zahtevam...

Podignem ruku da ućutkam nalickanog.

- Kepec. Dunav. Dno. Ribe – ispalim i ona se namršti.

- Meni zaista nije problem – znam da je shvatila.

Ustale je demonstrativno i bacila salvetu na sto.

- Ti si nemoguć. Dimitrije izvini molim te ali moram da odem, nazvaću te sutra – meni mrštenje a njemu osmeh.

- Mina ukolio želiš mogu da...

- Ti ništa ne možeš! – okrenem se ka njemu.

- Ne želiš da imaš posla sa njom jer posla sa njom automatski podrazumevaju posla sa mnom a posla sa mnom se završavaju na d... – prekinem jer me Mina naglo povuče za sobom.

- Nisam završio.

- Mrdaj nesrećo.

Izađemo iz restorana i ona me udari torbom u grudi.

- On je bio fin čovek i imali smo zajednička interesovanja!

- Imaš ih i sa mnom.

- Ma sigurno! Sa tobom sam glumila. Kretenu! – okrenula se i otključala auto.

Glumila kurac moj.

- Ovaj razgovor nije završen gospođice! – viknem a ona otvori prozor i pokaže mi srednjaka.

- Jebi se Kaine! – upalila je auto i nabila gas.

- O hoću – krenem ka svom automobilu. Ne zvao se ja Kain ako je večeras ne jebem.

Ona gas, ja gas; ona kroz crveno, ja kroz crveno; ona pretiče, ja pretičem i tako sve do njnog stana. Kurac mi se dignuo samo tako a adrenalin me radi kao nikad.

Izašla je besno iz automobila i ušla u zgradu, krenem za njom ali prekasno jer je zatvorila lift, srećom stigao je drugi.

Stižem za njom taman na vreme kada je otključala stan i samo gurnem vrata rukom.

- Kako to jebote voziš? – dreknem na nju. Jedva sam je stigao.

Bacila je torbu nervozno.

- Ne popuj mi o vožnji jer ni ti nisi ništa bolji! I upropastio si mi veče.

- Da, sjajno veče sa Dimitrijem! Da pogodim, izrecitovala si mu pesmicu o tome kako nisi žena za jedno veče?

- Ne!

KainWhere stories live. Discover now