4

967 41 0
                                    

Ne yapacağımı bilemez vaziyette hemen içeri daldım. Küvetin içinde boğuluyordu. İyi de bu nasıl olur? Bunu nasıl başarmış olabilir ki? Başımın zonklamasını önemsemeden küvete koştum.

Hemen içine girdim ve onu koltuk altlarından çıkararak doğrulttum. Şiddetli şekilde öksürüyordu yüzünü avuçlarım arasına aldım ve telaşla sordum. Kenarlara neden tutunamamış ki? Ya sesini duymasaydım?

"Kook. İyi misin? Çok korktum. Bir yerine bir şey oldu mu?" Biraz daha soluklanıp diklendi.

"Kook mu?" Diye yandan bir gülüş sundu. Bense hala şaşkınca ona bakıyordum.

"Daha önce hiç tek başıma banyo yapmadım. Senden de böyle bir şey isteyemezdim." dedi mahçup bir şekilde gülerek.

"Salak. Çok korktum. Tabi isteyeceksin ben senin karınım ve sana bakmak benim görevim. İyisin demi canın yanıyor mu?" deyip gözlerimi vücudunda gezdirmeye başliyacakken anlık bu istekten vaz geçtim.

Anında vocudumu saran utançla dudaklarımı bir birine bastırdım. Güzel bir sorum var? Şimdi ne yapacaktım? Salaktım her şeyi geçtim bende onun yanında Küvetin içindeyim.

Ne yapsaydın bıraksaydın da boğulsa mıydı?

Ay doğru..

Jungkook beni görünce kahkaha atmaya başladı. Bana yaşattığı utanç ile kaşlarımı çatıp kolunu cimcikledim. Anında yüzünü buruşturup kolunu tuttu

"Ahh yah! Ne yapıyorsun? Ayrıca sen demin ne dedin?" dedi sırıtarak.

"Ahh yah! Ne yapıyorsun? Ayrıca sen demin ne dedin?" dedi sırıtarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Salak dedim."

"Hayır ben senin karınım dedin!"

"Eee değil miyim?" Diyerek şaşkınca sordum.

"Öylesin ... Ee o zaman neden utandın?" Bana mı öyle geliyor yoksu o bu durumdan çok mu eğleniyor?

"Ne demek neden utandın? Bi düşün istersen daha dün evlendik ki bu sahte bir evlilik ve ben sana senin için her şeyi yapacağımı söyledim ama sen hala mahçupça gelip düzgünce benden yardım bile istemedin. Üstelik az daha boğluyordun ve ben olmasaydım ölecekin. Neyse bunu bir kenara bıraktım. Bu normal bir şey mi senin için? Hani seni bu halde görmem. Zira bence normal değil daha çok ... Ahmm daha çook ... Ah her neyse. Bu önemli değil. Önemli olan şu anda iyi olman. Bir daha böyle bir şey yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm Jeon Jungkook. Duydun mu? Şimdi bir de sorduğun soruya gelelim. Evet! Evet utandım. Utandım çünkü sonuçta sahte karı-"

Cümlemi bitiremeden dudaklarıma yapıştı. Gözlerimi kocaman açtım oysa gözlerini kapatmıştı sıkıca. Şu an yer ve zaman kavramını unutmuş küvetin içinde sahte kocamın beni öpmesini izliyordum.

Bu ilk öpücüğüm değildi ama sanki ilk defa böyle hissediyorum. Yani dudakları sıcacık ve yumuşaktı. Kalbim her zaman ki gibi maratina çıkmış karnımda kelebekler uçuşmasına sebebiyet vermişti.

Jungkook- Tekerlekli Sandalye (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin