Saçımı da dağınık bir topuz yapıp birazda makyaj ile hazır olduğuma kanaat getirerek banyodan çıktım. Jungkook şaşırmış gözleri üzerim de gidip geliyordu. 'Ne oldu' der gibi başımı salladım. Omuz silkerek cevap verdi.
"Genelde hep salaş giyindiğin için biraz şaşırdım sadece neyse hadi inelim."
"Tamam." Gidecekken durup yine döndü.
"Sana kıyafet filan da alalım."
"Gerek yok var kıyafetim işte." Dedim uzerimdekikeri gösterek.
Sonra bir bakış attı tek kaşı kalkıp ne yalan söyliyim korktum.
"Tamam." Dedim mırıldanarak.
...
Şu anda kayın babamın ortağı ile akşam yemeği yiyorduk. Çok garip anlamlandıramadığım bir ortam vardı. Bakışlar bana dönünce gözlerimi üzerlerinde gezdirdim.
Ne yüzümde bir şey mi var. Çatalı bıraktığım da sorulan soru ile gözlerim şaşkınlık ile araladım.
"Ee ortak torununu ne zaman göreceğiz?" İşte sorduğu bu soru ile yemek boğazımda kaldı. Jungkook gülerek bana su uzatıp sırtıma vurdu.
"Woon amca karım çok utangaç böyle olmuyor kızıyorum ama." diyerek alayla konuştu.
Masada o kız hariç herkes kahkaha atmaya başladı. Tabi ben de jungkook'a öldürücü bakışlar atıyordum. Jungkook bana dönerek hatta inatla gözümün içine baka baka konuştu.
"Ben bir oğlum olsun çok istiyorum ama Jeon Eun-tak hanım henüz hazır olmadığını söyleyerek geçiştiriyor." diyerek dudak büzünce bende şaşkınlık ile yüzüne baka kaldım.
Ne? Çocuk mu? Ne? Çocuk? Hani şu ağlayanlardan. Ponçik yanaklı olan hani? Çok istiyorsa bunun için birini bulabilir ki. Neden beni geriyor bu çocuk?
Ya çocuğum olunca ölürsem? Ya o ağlarken onu mutlu edemezs isem? Ya benim gibi yetiştirme yurdunda büyürse? Neden bunu düşündüm? Sonucta evlilik sahte. Jungkook beni sevmiyor bile sadece bir ihtiyacım onun için.
Evet. Bu kadar işte. Sadece ihtiyaç. Ayrıca ben çocuğum olursa onu üzmekten o kadar çok korkuyorum ki?
"Kızım kusura bakma ama ikinizin de yaşı geldi hem ben torun istiyorum." Yahu dayı derdin ne evliliğimizin gerçek olmadığını bilmiyor mu bu adam?
Bu zamana kadar biliyor sanıyordum. Ortamda anlaşılmasın diye mi yapıyor yoksa? Gözüm sinirden çıldırmak üzere olan kıza takıldı. İsmi neydi lan. Neyse sinirden kuduruyor olması hoşuma gitti hiç gözüm tutmamıştı zaten. Jungkook'un hala bana baktığının farkındayım ama hiç oralı olmadım.
"izninizle." o ortamdan bir önce uzaklaşmalıyım.
Odaya girdim ve kendimi gelişi güzel yatağa bıraktım. Ya ben daha aile kavramı ne onu bilmiyorum. 2 gün once tanıştığım adamdan bir de çocuk mu yapmamı istiyorlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook- Tekerlekli Sandalye (Tamamlandı)
RomanceÇocuk kızı kurtarırken sakatlanacağını bilse dahi vaz geçmedi... Jungkook 2 yıl önce kurtardığı kıza zorla evlilik sözleşmesi imzallatı ve kız hiç umursamadan ona sonuna kadar bakacağına söz verdi. Tekerlekli sandalye konulu bkrden fazla kitap okudu...