10

831 33 15
                                    

"Yavaş gel. Young biz evliyiz ve evli birinin odasına böyle giremezsin." artık canımı sıkıyor bu kız haklıyım tabi.

"Hıhı tabi. Pardon ya." o ağzını yırtardım da neyse.

"Jungkook bir gelsene bir şey söylemek istiyorum özel." ben gitmemesi için kolunu cimcikledim.

Afedersin ama ne konuşacaksan karısının yanında da konuşabilirsin. Kolunu tutup bana kaşlarını çatarak baktı.

"Ahhğ ... Sen hangi yüzle geliyorsun ki? Senin yüzünden Eun-tak ile bir yıl yüzünü görmeyi bırak sesini bile duyamadım. Ne söylemek istiyor isen burada karımın yanında söyle." Hay ağzını öpeyim.

Dur şimdi olmaz sakin ol sakin ol daha zaman var evet devam edelim.

"Ah peki öyleyse. Bence ben Eun-tak'dan bin kat daha güzelim bu yaptıklarımı unut sonuçta ben ortağının kızıyım ha. Ve bana gel." Yok artık yüzsüz.

Bu hayatımda bu kadar rahat ve yüzsüz bir insan görmedim. Hadi her şeyi geçtim zengin koca arıyon da bari bekar birini bul be kadın bırak kocamı. Ama susamam bu yaptıkları çok fazla oluyor artık. Yedirmem sana kocamı.

Afferim be sonunda böyle ol işte!

"Sen ne diyorsun be. Oro*pu! Yüzsüze bak ya. Sen olmasaydın bizim şu anda bir bebeğimiz olacaktı. Senin yüzünden üzüntümden düşük yaptım. Bebeğimi kaybettim ben. Katilsin sen! Başka adam mı yok? Ha? Evli çifti ayırmaya utanmıyor musun? Senin gibi insanlar yüzünden dünya boka sardı. Bir salın artık şunu da hayatınızı yaşayın." Bunları söylediğimde Jungkook fal taşı gibi açılmış gözler ile bana baktı. Ay ben ona söylememiştim.

"Ne diyorsun? Sen ... N-nasıl ya. Ne düşüğü? Bebek mi?"

"Sana söyleme fırsatı bulamadım. Sen gittikten bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Beni engellemişsin sana ulaşamadım. Yoongi'nin telefonu ile arayabilirdim ama sonradan istemezsin diye düşünerek yazmadım. 2 hafta sonra da üzüntüden düşük yaptım." Jungkook'a baktığımdan gözlerinden yaşlar düştüğünü gördüm sessizce dinleyerek ağlıyordu.

Yüzünü avuçladım ve gözlerinden öptüm. Acı bir tebessüm etti. Ama yıkıldığı belli oluyor. İçinde fırtınalar kopuyodur kesin. Aniden sinir ile kalkıp young'un boynundan tutup duvara yasladı.

"Senin yüzünden sevdiğim acılar çekerken yanında olamadım. Bide engellemişsin onu ulaşamadı senin yüzünden! Bebeğim öldü her şey senin suçun. Bunu nasıl açıklamayı planlıyorsun. Birde geçmiş karşıma her şeyi unut BENLE OL DİYORSUN." sesi yükseliyordu. Adeta kükredi. Ben bile irkildim.

"Jungkook tamam sakin ol öldüreceksin kızı." Abi kalkamıyorum da dur durayim.

Bırak boğsun kızı hakketti bile çirkef!

Yok ya yanlış anladın kocamın hapise girmesini istemiyorum. Yoksa ben öldürürdüm çoktan.

Haa tmm..

"Bence hak ediyor ama elimi kana bulamak istemiyorum. Buna değmez. Şimdi s*tir git bir daha da gözüme görünme. JİMİN AL BUNU." kız boğazını tutarak çıkıp gitti.

Kollarımı uzattım Jungkook yanıma geldiği gibi ona sarıldım. Ona böyle sarılmamı seviyor galiba.

 Ona böyle sarılmamı seviyor galiba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jungkook- Tekerlekli Sandalye (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin