7

918 34 16
                                    

"Beni Bırak şere*z."

"Böyle olmuyor karıcım, kocana saygı göstermelisin yoksa cezalandırılırsın." Bu salak ne bokumu uyduruyor cidden.

Beni ormanlık alanda sürükleyip duruyordu ve kollarım çalılara çarpmaktan acımaya başlamıştı. Ama ileriden Yoongi abinin bağırma sesi geldi.

"Bırak lan kızı şeref * z!"

Herkes ne kadar meraklı bunu söylemeye!

Şhh sessiz ol ortam gergin.

Buraya doğru Seok jin, Namjoon, Hae Ji ve tabi ki de Yoongi koşuyordu. Hem kızgın hem de endişe ile geliyorlardı. Yoongi genellikle ağır bir adamdır ama adeta uçarak koştu ve yumruk savurdu.

Ben de fırsattan istifade Jungkook'a doğru koştum. Nasılsa hallederler. Şu anda Jungkook'dan başka hiç bir şey düşünemiyordum.

"JUNGKOOK!"

Beni görünce adeta bir bebek gibi kollarını açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni görünce adeta bir bebek gibi kollarını açtı. Bebek olsa kucağına almamı isterdi herhalde. Koşarak yere çöktüm ve anlık doladım kollarımı boynuna. Oda kollarına sardı beni kendine daha çok çekip omzumu koklamaya ve öpücükler kondurmaya başladı.

İşte şimdi kendimi güvende hissediyorum. Ona sarıkdığım an bütün endişem uçup gitti.

"Özür dilerim." "Özür dilerim."

İkimiz de aynı anda özür diledik. Sonra hiç bir şey demeden sarılmaya devam ettik. Saçımı okşuyor aynı zamanda öpücükler konduruyordu ve bu çok güzel bir his.

"Seni seviyorum!" Evet sonunda itiraf ettim. Ne yapiyim doğru.

"Seni koruyamadım. Seni seviyorum sevgilim."

Karşılıklı!
Oda beni seviyor. Jeon Jungkook veni seviyor. Şu anda havalara uçabikirim.

Yer çekimi kanunu var bir kere.

Ya sen ne zaman susacaksın.

Tamam ama sana güzel bir söz söyliyim mi?

Şu anda çok mutluyum o yüzden bjr kerelik izin veriyorum.

Şu dünyada ki belkide en güzel şeydir karşılıklı aşk. Ya da sevgi mi demeliyim?

Oha çok iyidin. Afferim kendime.

Şimdi mi bir olduğumuzu anladın?

Yav tamam bokunu çıkartma da sus. Okuyucalar salak olduğumu düşünüyor.

"Şaçmalama elinden gelenin en iyisiydi yaptığın sen hayatta kalmamı sağladın unuttun mu?"

"Evet ama şimdi bir şey yapamıyorum. Lan*t olsun. Ya sana bir şey olsaydı o zaman ben ne yapardım." Yüzümü avuçları arasına hapsetti.

Jungkook- Tekerlekli Sandalye (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin