Evet aradan bir yıl geçti. Koca bir yıl boyunca Jungkook hiçbir yerde yoktu. Bu süreç içinde Yoongi ile birlikte kaldım. O gün hae ji kamp günü bize hamile olduğunu söyleyecekti ama olaylardan buna fırsat bulamamıştı. Şu anda tatlı mı tatlı bir bebekleri var.
Jungkook gittikten 1 ay sonra bende hamile kaldığımı öğrenmiş ama yoğun bir depresyonda olduğum için 2 hafta sonra ne yazık ki düşük yapmıştım. Bu süreç içinde işe gitmeyi ne zaman düşünsem Yoongi'nin şiddet ile karşı çıkmasının ardında çalışamamıştım.
Günlerce hatta aylarca ağlamıştım. Hem kocamı hem de bebeğimi kaybettim. Bunları bir çırpıda açıklaması kolay ama cidden zor günler geçirdim. Ölmek istedim.
Bebeğime daha doğamadan sahip çıkmayı bile başaramadım ben. Ailesi olmayan bir insan nasıl aile kurabilir ki? Belki Jungkook ile bir ailem olur dedim ama yanılmışım. O da aikem gibi bırakmıştı beni. Annem ve babam en azından öldükleri için bırakmışlardı beni. İsteyerek gitmemişlerdi en azından.
Ağzıma lokma yemek sokmadım ama Yoongi inatla beni bırakmadı. Her defasında her şeyde yanımdaydı. Deli gibi bağırıp ağladığımda, sus pus oturduğumda, günlerce yataktan çıkmadığımda sürekli yanımdaydı. Bana her defasında şefkat ve sevgi vermişti. Ona bağırdığım zaman bile sadece susmuş ve benim de içimi dökmeme izin vermişti. Onun yerini kimse tutamaz.
Bir keresinde ben deli gibi ağlarken gelmiş onu dinlemediğimde bana bağırmıştı. Bağırdığı için pişmandı ama beni kendime getirmişti.
"Yeter! Eun yeter! İki günlük bir için yıpratma artık kendini! Görmüyor musun? Senin yüzünden ben de yıprandım helak oldum. Biricik kardeşimi böyle görmek beni yıprattı. Artık kalk ve kendini toparla. Sik*k insanlar için kendini yıpratma. Üzüldüğünü yanlızca bana belli et. Çünkü o intikam istedi ama biz onun intikam dediği şeyi ona vermeyeceğiz"
Haklıydı. Asla ağlama ve ayağa kalk. Çünkü başkaları için kendini yıpraaya değmez..
Kanepede oturmuş telefonum ile ilgilenirken Yoongi içeri girip yanıma oturdu yüzü çok garipti nesi var?
"Kedicik?" ... "Kedicik iyi misin?"
kendi kendine bir sorun ile cebelleşiyor bu adam."Yürü gidiyoruz!" Diyerek ayağa kalktı.
"Ne? Nereye?" Sorumu cevaplamadan kolumdan tuttu montumu giydirip arabaya götürdü.
Koltuğa oturttu ona ne olduğunu sorsam dahi bana cevap vermedi en son pes edip camdan dışarı izlemeye başladım.
Kar yağıyordu. Keşke Jungkook'la karda vakit geçirebilseydik. Onunla sadece 4 hafta evli kalmam ve sadece 4 haftadır tanıyor olmam ve onu bu denli özlemem. Orda kaldığım süre zaafında Jungkook'un kokusu odadan gitmiş bu da beni daha çok özlem duymama sebebiyet vermişti. Ben delirmedim! Ya da her ne haltsa artık. Sonunda orda durmam mantıksız olduğu için oradan gitmiştim. Çalışmak için gittiğim evden evlenmiş sonra da dul bir kadın olarak da çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook- Tekerlekli Sandalye (Tamamlandı)
Roman d'amourÇocuk kızı kurtarırken sakatlanacağını bilse dahi vaz geçmedi... Jungkook 2 yıl önce kurtardığı kıza zorla evlilik sözleşmesi imzallatı ve kız hiç umursamadan ona sonuna kadar bakacağına söz verdi. Tekerlekli sandalye konulu bkrden fazla kitap okudu...