final 1/2

71 7 2
                                    

Sınav günü,
Jimin telaştan yerinde duramıyordu. İki gün önceden herşeyi hazırlamışlardı. Hançer, zehir gibi şeyleri yanlarına almışlardı. Bir kaç saat sonra sınav olucaktı. Birşeylerin ters gitmesinden korkuyordu. Tae Jimin'i sakinleştirmek için her dakika onun yanında durup birşeyler söylüyordu. Bugün yoongi'yi hiç görmemişti. bu zor günde yanında olmasını istiyordu. Ama yoongi kendisine bir süprizi olduğunu söylemiş, ve yanından ayrılmıştı.

Şuan ise sınıfta bütün herkes beraberlerdi. bazıları birbirleriyle vedalaşıyordu. Bay jae "iki kişi karşı karşıyayken biri ya pes edince yada ölünce son bulucağını söylemişti". Böyle canice ve tehlikeli bir sınav olduğu için jimin gerçekten sinirliydi.

Woojin denilen kişi "bari beraber son bir bardak içkimizi içelim öyle değil mi" deyip herkeze bir bardak içki verdi. Woojin'in yenemiyeceği iki kişi vardı. Biri jimin birisi jungkooktu. İkisinin içkisine de kafa yapıcı ilaç koymuştu. Bir saate etkisini göstereceği için eğer onlarla savaşırsa kafası bulanık olucaktı. Jimin elleri heyecandan titrediği için bardağını yere düşürdü.

...
Herkes kılıçlarını alıp Sınavın olucağı bahçeye sırayla dizildiler. Jiminin elleri titriyor kendisini sakinleştirmeye çalışıyordu. Yoongiyi hala daha görmemişti.
Sonradan bunun hesabını ona sorucaktı.

Bay Jae kürsiye çıkıp ilk iki kişinin ismini söyledi.
"Namjoon ve seo" ikisi kılıçlarını alıp birbirlerini yenmeye çalıştılar. Bir süre sonra İkiside harap olmuş Seo, Namjoon'un kılıcını düşürüp boynuna kılıcı dayanmıştı. Namjoon pes ettiği için Seo kazanmıştı.
Hoseok Min gyu ile savaşmış, hoseok kazanmıştı.

Jungkookun karşısına Eun çıkmış jungkookun kafası hafif bulanmaya başlasa bile yenmişti.
Jimin , min joon'u, Tae de aynı şekilde  hyuk denilen kişiyi yenmişti.
Woojin ise min sungu öldürme raddesine gelmiş, son anda min sung pes etmiş woojin kazanmıştı.

Son eşleşme şöyle olmuştu.
Jimin- Hoseok
Tae- Seo
Jungkook- Woojin idi

Ara bir dinlenme verildi.
Jungkook taenin yanına gittiğinde tae halini farketti "iyi görünmüyorsun jungkook. Ayakta bile zor duruyorsun. Woojini nasıl yeniceksin. Bak o çocuk tehlikeli. İyi değilim de çekil. Nolur" dedi. Tae jungkooka birşey olmasından korkuyordu. Jungkook olumsuz anlamda başını salladı.

Dinlenme arası bittiğinde Jimin ve Hoseok birbirlerinin karşısına geçmişti. "Özür dilerim Hoseok. Seni asla incitmek istemiyorum ama kazanmak zorundayım." jimin gerçekten bu sınavda karşısına gelene zarar vermek istemiyordu. Hoseok "aynen öyle" dediğinde "başla" bayrağı gösterildi. Jimin hoseoka zarar vermeyecek şekilde savaşıyor ama bir o kadarda yenilmeyeceğini belli ediyordu. Sonunda jimin kazandı. Hoseok zaten kazanamayacağını bildiği için pes etmişti.

Jimin planının kusursuz ilerlediği için mutluydu. Şuana kadar bir sorun çıkmamış tamda belirlediği gibi gidiyordu.

Sıra diğer iki kişiye geldi. Tae ve seo karşı karşıya geçti. Tae jiminden taktikleri öğrendiği için az yara ile kazandı.

Tae jimin yanyana dururken "jimin jungkook iyi değil. Gözlerini görüyormusun. Normal bakmıyor." jimin taenin dediğinin doğru olduğunu farketti. Jungkook gerçekten iyi değildi.

Jungkook ve woojin karşı karşıya geçti. Jungkook kendine gelmek için başını sağa sola hızlıca salladı. Yapabilirdi onu kesinlikle yenebilirdi. Woojin "sanki iyi hissetmiyorsun kookie. Yenileceğin için üzgünüm. Bari hemencicik pes ette seni öldürmek zorunda kalmayayım."
Dedi.

Jungkook "kim kimi öldürüyor görücez" dedi. Woojinin bir saat önce kendisine verdiği içki aklına geldi. "Sen-sen bana ilaç verdin. Sen yaptın bunu pislik şerefsiz" woojin sadece sinsice gülümsedi.

~Revenge~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin