သံစဥ္မဲ့ေတး(သံစဉ်မဲ့တေး)

64 18 8
                                    

သံစဥ္မဲ့ေတး(part-3)

မိုးကပိုသည္းလာသလိုပဲ.....ညေနေတာင္ေစာင္းေနၿပီ။

" အာ....ကြၽန္ေတာ္သူနဲ႔စကားခဏေျပာလို႔ရမလား အန္တီ "

" ရတာေပါ့ ဆရာေလးရဲ႕ အန္တီတို႔ႏွစ္ေယာက္ေအာက္မွာေစာင့္ေနမယ္ေနာ္ "

" ဟုတ္ကဲ့ အန္တီ "

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေဒၚၾကည္မမနဲ႔ ရာဇာ အိမ္ေအာက္ကိုဆင္းသြားၿပီ။ အေပၚထပ္က အခန္းေလးထဲမွာေတာ့ ေနထက္နဲ႔ ေသာ္ဇင္ႏွစ္ေယာက္တည္း...

ေနထက္ ဒုကၡေရာက္ေနသည္။ အခန္းကလည္းတိတ္ဆိတ္လို႔ မိုးကေတာ့ခုနကထက္စဲသြားၿပီ။
ငါရင္ေတြဘာလို႔တုန္ေနရပါလိမ့္.....ငါသူနဲ႔စကားေျပာၾကည့္ရမယ္ သူေနျပန္ေကာင္းမွငါပိုက္ဆံရမွာ...

" ဟို.....ညီေလးကအသက္၁၈ႏွစ္လို႔ၾကားတယ္။ မဂၤလာပါ အကို႔နာမည္ ေနထက္ဝင့္ပါ။အသက္ကေတာ့၂၅ ႏွစ္႐ွိၿပီး ညီထက္၇ႏွစ္ႀကီးတယ္.....ဒါနဲ႔ညီကေနမေကာင္းဘူးဆိုလို႔ အကိုကလာကူညီေပးတာ...."

ေနထက္ကသာတစ္ေယာက္ထဲေျပာေနတာ ေသာ္ဇင္ဘက္ကစကားတစ္လံုးမွမဟႏိုင္ဘူး။ ဟုတ္သားပဲ သူကစကားမွမေျပာတတ္တာ......

ထို႔ေနာက္ ေသာ္ဇင္ကို ထိုင္ခံုေလးေပၚမွာထိုင္ခိုင္းၿပီး....

" အကို႔မ်က္လံုးကိုၾကည့္ ညီကစကားမေျပာႏိုင္ေတာ့ မ်က္လံုးနဲ႔စကားေျပာၾကမယ္ အိုေကလား.... "

သူျဖစ္ေနတဲ့ေဝဒနာ ကိုသိခ်င္လို႔သာမ်က္လံုးကိုၾကည့္ခိုင္းရတာ....သူကကြၽန္ေတာ့္မ်က္လံုးကိုမ်က္ေတာင္မခတ္ပဲ စိုက္ၾကည့္ေနတယ္....ဘယ္လိုခံစားခ်က္ႀကီးပါလိမ့္...

" အကိုေမးမယ္ေနာ္ ညီ့အေမကေျပာတယ္ ညီကစကားမေျပာဘူးဆို.....ၿပီးေတာ့အကိုၾကားတာက ေဆးလာတိုက္တာလား ဆိုၿပီးညီကေျပာဖူးတယ္ဆို.... အဲ့ဒါဆိုရင္ညီကစကားေျပာတတ္တယ္ေပါ့ "

ကြၽန္ေတာ္အားေမြးၿပီးေမးလိုက္သည္။အေျဖရမရေတာ့မသိဘူး။ နည္းနည္းၾကာေတာ့မွ သူကမ်က္ေတာင္ခတ္ျပသည္။

ေသခ်ာၿပီ သူစကားေျပာတတ္တယ္ဆိုတာ....ၿပီးေတာ့ငါတို႔ေျပာတာသူအကုန္နားလည္တယ္ေပါ့။ ဒါေပမယ့္ဘာလို႔လူေသလိုၿငိမ္ေနရတာလဲ...

သံစဉ်မဲ့တေး(သံစဥ္မဲ့ေတး)Where stories live. Discover now