သံစဥ္မဲ့ေတး(part-6)
ဒီေန႔မိုးမရြာသလို ေနလည္းမပူဘူး....အံု႔မႈိင္းမႈိင္းေလးျဖစ္ေနတယ္။ ရာသီဥတုေကာင္းသလို ငါ့စိတ္ေတြလည္းေပ်ာ္ရႊင္ေနတယ္...
မင္းအတြက္အကို ဟင္းရြက္ေတြဝယ္လာတယ္...မင္းႀကိဳက္မယ္လို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္ေသာ္ဇင္...ေနအျမန္ျပန္ေကာင္းလာပါေစ....
ဒီေန႔မွ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိေျခလွမ္းေတြတက္ႂကြေနတယ္
.....ေနာက္ဆံုးေတာ့ မင္းအိမ္ကိုေရာက္လာၿပီပဲ
ထံုးစံအတိုင္းသူျပတင္းေပါက္ေ႐ွ႕မွာထိုင္ေနတယ္...
" ေသာ္ဇင္..."
သူလွည့္ၾကည့္တယ္ ေျဖးေျဖးေလးေပါ့...အမူအရာေတြအရင္ကထက္ သြက္လာတာျမင္ရလို႔ဝမ္းသာပါတယ္ ေသာ္ဇင္.....
" အကို မင္းအတြက္ လုပ္ေပးခ်င္တာ႐ွိတယ္ အိမ္ေအာက္ခဏလိုက္ခဲ့ပါလား"
သူ႔အမူအရာက အိမ္ေအာက္လိုက္ခ်င္တဲ့ပံုမေပၚဘူး....
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔အတြက္လုပ္ေပးရမယ္" အင္....မသြားခ်င္လည္းရပါတယ္ ဒီမွာပဲထိုင္ေနလိုက္ေနာ္ အကိုျပန္လာမယ္ "
ကြၽန္ေတာ္သူ႔အတြက္အေကာင္းဆံုးျပင္ဆင္ေပးမယ္..
ေတာင္းပန္ပါတယ္အကို အိမ္ေအာက္ဆင္းရေလာက္တဲ့အထိကြၽန္ေတာ္သတၱိမ႐ွိေသးဘူး....ေစာင့္ေနဆို ေစာင့္ေနပါ့မယ္....
......
ကြၽန္ေတာ္ ျပင္ဆင္ၿပီးသြားၿပီ
စံပယ္ရဲ႕အကူအညီနဲ႔ရတယ့္ အရြက္ဟင္းေလးတစ္ပြဲေပါ့...
မင္းႀကိဳက္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္ ေသာ္ဇင္....ကြၽန္ေတာ္ သူ႔အတြက္ထမင္းနဲ႔ဟင္းပြဲကို ယူသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘာလို႔ေပ်ာ္တဲ့စိတ္ျဖစ္ေနမိတာလဲ...
" ေသာ္ဇင္ေရ....အကို ညီအတြက္ထမင္းဟင္းျပင္လာတယ္ စံပယ္ကအရြက္ႀကိဳက္တယ္ဆိုလို႔အကိုခ်က္ေပးထားတာ လာ....စားရေအာင္"
ေသာ္ဇင္ ဝမ္းနည္းဝမ္းသာျဖစ္သြားသည္။
ဟင္...အကိုကကြၽန္ေတာ့္ကိုဒီလိုဂ႐ုစိုက္မႈေတြေပးေနတယ္။ ဘာလို႔...အရင္ကမေပးခဲ့တာလဲအကိုရာ...။ ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြကို ထုတ္ျပခြင့္မရခဲ့တာလဲ...
YOU ARE READING
သံစဉ်မဲ့တေး(သံစဥ္မဲ့ေတး)
Romanceကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကို နားလည္လာတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ...အားလံုးဆံုး႐ႈံးသြားခဲ့တယ္...